Grupa Barilla, do której należy m.in. marka Wasa, po raz kolejny zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne Big Picture. W ramach współpracy, agencja odpowiedzialna jest za koordynację całościowej strategii PR drugiej odsłony kampanii z udziałem ambasadorki, Agnieszki Radwańskiej.
Obsługa kampanii wizerunkowych z ambasadorami VIP należy do jednej ze strategicznych kompetencji Big Picture. Do tej pory wśród takich działań agencja realizowała m.in. kampanię marki L’Oréal Paris – Canniversary z Grażyną Torbicką.
Współpraca z Agnieszką Radwańską, utytułowaną polską tenisistką, została nawiązana przez markę Wasa w ubiegłym roku. Wówczas agencja Big Picture odpowiadała za strategię PR
w zakresie komunikacji z mediami i influencerami, w tym m.in. organizację konferencji, na której ogłoszono nową ambasadorkę.
W tym roku działania marki realizowane są pod hasłem „Wypełnij dzień smakiem”, a aktywności PR ponownie obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji, w tym koordynację działań egzekucyjnych.
Za obsługę po stronie agencji Big Picture odpowiedzialny jest zespół lifestyle, kierowany przez Kamilę Kończak. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Karolina Pękalska, PR Consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. za kluczowe projekty FMCG.
Źródło: Big Picture