logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Big Picture poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Durex Intense

  PR 13.02.2020, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii Durex Intense. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-big-picture-poprowadzi-dzialania-komunikacyjne-dla-marki-durex-intense,385663,artykul.html

Kampanią Durex Intense marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego. Tematy związane z seksem to dla części społeczeństwa nadal tabu, o którym ciężko jest rozmawiać, a tym bardziej przyznać, że czegoś nam w tej sferze brakuje. Durex po raz kolejny chce to tabu przełamać. Dlaczego? Bo milczenie na temat problemów tylko je pogłębia, a jakość związku na tym cierpi. Zbliżające się Walentynki to okazja do wprowadzenia zmian oraz spróbowania czegoś nowego. Czegoś, co zaskoczy, a także pozwoli odkryć nieznane dotąd potrzeby i oczekiwania.

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku, wprowadzającej markę w świat life-style. Jest to już kolejny projekt, jaki Durex realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja realizowała działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR Consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764