logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Durex Intense

  PR 13.02.2020, przeczytano 118 razy
ilustracjastrzałka

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii Durex Intense. Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poprowadzi-dzialania-komunikacyjne-dla-marki-durex-intense,385663,artykul.html

Kampanią Durex Intense marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego. Tematy związane z seksem to dla części społeczeństwa nadal tabu, o którym ciężko jest rozmawiać, a tym bardziej przyznać, że czegoś nam w tej sferze brakuje. Durex po raz kolejny chce to tabu przełamać. Dlaczego? Bo milczenie na temat problemów tylko je pogłębia, a jakość związku na tym cierpi. Zbliżające się Walentynki to okazja do wprowadzenia zmian oraz spróbowania czegoś nowego. Czegoś, co zaskoczy, a także pozwoli odkryć nieznane dotąd potrzeby i oczekiwania.

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku, wprowadzającej markę w świat life-style. Jest to już kolejny projekt, jaki Durex realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja realizowała działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR Consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak. Współpraca została nawiązana na czas trwania kampanii.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764