logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

  PR 15.10.2019, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept Store zaoferuje natomiast starannie wyselekcjonowane kolekcje, których twórcami są polscy artyści, designerzy i projektanci mody. Europejski wraca tym samym w pełni do swoich przedwojennych tradycji. Pod jednym dachem pomieści teraz cały wachlarz funkcji i usług, tworząc razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera luxury hub stolicy, najbardziej prestiżowy adres w Warszawie. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji kompleksu oraz otwarć nowych przestrzeni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poprowadzi-komunikacje-pr-europejskiego,384360,artykul.html

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert, na okres kilku miesięcy. Po stronie Big Picture za komunikację Europejskiego i listopadowych otwarć jego handlowych przestrzeni własnych odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Anny Krzyżanowskiej i Kamili Kończak. Obie senior konsultantki mają wieloletnie doświadczenie w projektach dla marek luksusowych i life-style. Anna Krzyżanowska odpowiadała m.in. za komunikację wielu autorskich wydarzeń Grażyny Kulczyk i Starego Browaru, jak Art And Fashion Forum, ale także za komunikację PR takich miejsc na mapie Warszawy jak Muzeum Polin (strategia otwarcia) czy Hala Gwardii. Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą fashion PR, a przed rozpoczęciem pracy w Big Picture z agencją Prêt-à-Porter PR, odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek takich marek modowych jak COS, Victoria’s Secret, Tommy Hilfiger. Konsultuje także polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.

Europejski – prekursor od narodzin

Zlokalizowany między Krakowskim Przedmieściem a Placem Marszałka Józefa Piłsudskiego, Europejski od zawsze plasował się na mapie warszawskiego luksusu. Swoje siedziby miały w nim liczne zagraniczne poselstwa, firmy, galerie sztuki i pracownie artystów czy bank. Parter Europejskiego zajmowały eleganckie butiki, księgarnia, restauracja, skład win, salon fryzjerski, kwiaciarnia, salon motoryzacyjny marki FIAT. Dziś, ten jeden z najbardziej wytwornych budynków na mapie Warszawy, łączy tradycję klasycznych wnętrz z nową energią hotelu, fantastycznych restauracji, nowoczesnych biur i niebawem – butików znamienitych marek. Od otwarcia w 1857 r. Europejski zajmuje kluczowe miejsce na prestiżowym szlaku miasta, stając się na powrót naturalnym centrum życia towarzyskiego
i prekursorem światowych trendów.  

Europejski Boutiques – zaczarowane witryny

Już niebawem legendarne witryny Europejskiego rozbłysną na nowo. W drugiej połowie listopada Europejski powróci do swoich handlowych tradycji, otwierając Europejski Boutiques, przestrzeń, w której będą mieścić się luksusowe butiki. Pojawią się także długo wyczekiwane, a nieobecne dotąd w Polsce marki, jak m.in. Brunello Cucinelli, Hermès, a ponadto W.KRUK Rolex.

– Europejski, la grande dame de Varsovie, wielka dama tego miasta, to dla mnie ikona Warszawy. Tej jesieni Europejski w pełni rozwinie skrzydła – po niespełna półtora roku od otwarcia hotelu, po sukcesie przestrzeni barowych i restauracyjnych oraz naszej kultowej cukierni, a także po udostępnieniu przestrzeni biurowych, idziemy o krok dalej. Już niebawem z dumą oddamy do dyspozycji warszawiaków oraz licznych gości, przestrzeń handlową, Europejski Boutiques. Wyboru marek, które będą tu gościć ze swoimi butikami, a także selekcji do naszego autorskiego HE Concept Store, dokonywaliśmy długo. Tworząc tę przestrzeń otwieramy nowy rozdział w historii budynku, miejsca i miasta, nawiązując do czasów, kiedy w Europejskim królowała moda, a ówczesne damy na kultowych balach prezentowały tutaj swoje najpiękniejsze kreacje – mówi Julien Barbotin-Larrieu, Prezes Zarządu H.E.S.A.

HE Concept Store – autorska selekcja marek

W Europejski Boutiques rozpocznie też swoją działalność autorski butik, HE Concept Store. Klimatyczne miejsce, które ma być nie tylko strefą zakupów, lecz także przestrzenią, do której warto zajrzeć na wystawę, koncert, degustację lub spotkać się z przyjaciółmi. HE Concept Store zajmie obszar 330m2 i będzie jedyną autorską przestrzenią w Warszawie, w której przeważającą część asortymentu wykonali czołowi polscy artyści, projektanci mody i rzemieślnicy. Każdy z produktów został zaprojektowany z myślą o HE Concept Store i będzie dostępny tylko w nim.

W HE Concept Store będzie można kupić ubrania i akcesoria zaprojektowane przez grono uznanych projektantów, m.in. Bohoboco, Rodrigo De La Garza, La Manii, Violi Piekut, Dawida Wolińskiego oraz Macieja Zienia. Nie zabraknie biżuterii, m.in. Berries & Co, Beller czy Mokobelle. Znajdziemy tu też akcesoria marki Kaaskas, kolekcje torebek Hollie Warsaw, Mandel oraz Molehill. Wśród ceramiki i innych niebanalnych dodatków do wnętrz dostaniemy ręcznie robioną porcelanę Dominiki Dondé-Antepowicz, przedmioty wykonane techniką majolikową z nieborowskiej manufaktury Majolika Nieborów oraz plakaty wybrane przez Włodka Orła, jednego z największych kolekcjonerów polskiego plakatu na świecie. Oferta HE Concept Store obejmie ponadto designerskie gadżety podróżne, technologiczne i do domu, które zostały osobiście wyszukane i sprowadzone z Francji przez twórców miejsca. W nowopowstałym butiku będą dostępne różnorodne gatunki win oraz książki – albumy o sztuce, architekturze, historii i Warszawie. W planach HE Concept Store są także spotkania z artystami współpracującymi z miejscem, wystawy, koncerty i degustacje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
Sanplast zaprezentował nową stroną internetową
Nowy serwis internetowy to doskonały sposób na zapoznanie się z pełną ofertą firmy Sanplast. W łatwy sposób można porównać miedzy sobą parametry i specyfikację poszczególnych artykułów, a następnie wybrać te najbardziej dostosowane do potrzeb, gustu i wymiarów łazienki. Nowoczesne kabiny prysznicowe, łatwe do utrzymania w czystości...
O handlu przyszłości na konferencji podczas Targów Retailshow
Tematyka Retail Congress skierowana jest do osób decyzyjnych średniego i wysokiego szczebla, odpowiadających za planowanie, strategię, a także optymalizację procesów i wdrażanie nowych technologii, zarówno w sklepach, jak i całym łańcuchu dostaw. Wystąpienia prelegentów będą atrakcyjne także dla tych, którzy zajmują się tworzeniem przestrzeni...
Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764