logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego

  PR 15.10.2019, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept Store zaoferuje natomiast starannie wyselekcjonowane kolekcje, których twórcami są polscy artyści, designerzy i projektanci mody. Europejski wraca tym samym w pełni do swoich przedwojennych tradycji. Pod jednym dachem pomieści teraz cały wachlarz funkcji i usług, tworząc razem z butikami przy placu Piłsudskiego i ulicy Moliera luxury hub stolicy, najbardziej prestiżowy adres w Warszawie. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji kompleksu oraz otwarć nowych przestrzeni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poprowadzi-komunikacje-pr-europejskiego,384360,artykul.html

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert, na okres kilku miesięcy. Po stronie Big Picture za komunikację Europejskiego i listopadowych otwarć jego handlowych przestrzeni własnych odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Anny Krzyżanowskiej i Kamili Kończak. Obie senior konsultantki mają wieloletnie doświadczenie w projektach dla marek luksusowych i life-style. Anna Krzyżanowska odpowiadała m.in. za komunikację wielu autorskich wydarzeń Grażyny Kulczyk i Starego Browaru, jak Art And Fashion Forum, ale także za komunikację PR takich miejsc na mapie Warszawy jak Muzeum Polin (strategia otwarcia) czy Hala Gwardii. Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą fashion PR, a przed rozpoczęciem pracy w Big Picture z agencją Prêt-à-Porter PR, odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek takich marek modowych jak COS, Victoria’s Secret, Tommy Hilfiger. Konsultuje także polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.

Europejski – prekursor od narodzin

Zlokalizowany między Krakowskim Przedmieściem a Placem Marszałka Józefa Piłsudskiego, Europejski od zawsze plasował się na mapie warszawskiego luksusu. Swoje siedziby miały w nim liczne zagraniczne poselstwa, firmy, galerie sztuki i pracownie artystów czy bank. Parter Europejskiego zajmowały eleganckie butiki, księgarnia, restauracja, skład win, salon fryzjerski, kwiaciarnia, salon motoryzacyjny marki FIAT. Dziś, ten jeden z najbardziej wytwornych budynków na mapie Warszawy, łączy tradycję klasycznych wnętrz z nową energią hotelu, fantastycznych restauracji, nowoczesnych biur i niebawem – butików znamienitych marek. Od otwarcia w 1857 r. Europejski zajmuje kluczowe miejsce na prestiżowym szlaku miasta, stając się na powrót naturalnym centrum życia towarzyskiego
i prekursorem światowych trendów.  

Europejski Boutiques – zaczarowane witryny

Już niebawem legendarne witryny Europejskiego rozbłysną na nowo. W drugiej połowie listopada Europejski powróci do swoich handlowych tradycji, otwierając Europejski Boutiques, przestrzeń, w której będą mieścić się luksusowe butiki. Pojawią się także długo wyczekiwane, a nieobecne dotąd w Polsce marki, jak m.in. Brunello Cucinelli, Hermès, a ponadto W.KRUK Rolex.

– Europejski, la grande dame de Varsovie, wielka dama tego miasta, to dla mnie ikona Warszawy. Tej jesieni Europejski w pełni rozwinie skrzydła – po niespełna półtora roku od otwarcia hotelu, po sukcesie przestrzeni barowych i restauracyjnych oraz naszej kultowej cukierni, a także po udostępnieniu przestrzeni biurowych, idziemy o krok dalej. Już niebawem z dumą oddamy do dyspozycji warszawiaków oraz licznych gości, przestrzeń handlową, Europejski Boutiques. Wyboru marek, które będą tu gościć ze swoimi butikami, a także selekcji do naszego autorskiego HE Concept Store, dokonywaliśmy długo. Tworząc tę przestrzeń otwieramy nowy rozdział w historii budynku, miejsca i miasta, nawiązując do czasów, kiedy w Europejskim królowała moda, a ówczesne damy na kultowych balach prezentowały tutaj swoje najpiękniejsze kreacje – mówi Julien Barbotin-Larrieu, Prezes Zarządu H.E.S.A.

HE Concept Store – autorska selekcja marek

W Europejski Boutiques rozpocznie też swoją działalność autorski butik, HE Concept Store. Klimatyczne miejsce, które ma być nie tylko strefą zakupów, lecz także przestrzenią, do której warto zajrzeć na wystawę, koncert, degustację lub spotkać się z przyjaciółmi. HE Concept Store zajmie obszar 330m2 i będzie jedyną autorską przestrzenią w Warszawie, w której przeważającą część asortymentu wykonali czołowi polscy artyści, projektanci mody i rzemieślnicy. Każdy z produktów został zaprojektowany z myślą o HE Concept Store i będzie dostępny tylko w nim.

W HE Concept Store będzie można kupić ubrania i akcesoria zaprojektowane przez grono uznanych projektantów, m.in. Bohoboco, Rodrigo De La Garza, La Manii, Violi Piekut, Dawida Wolińskiego oraz Macieja Zienia. Nie zabraknie biżuterii, m.in. Berries & Co, Beller czy Mokobelle. Znajdziemy tu też akcesoria marki Kaaskas, kolekcje torebek Hollie Warsaw, Mandel oraz Molehill. Wśród ceramiki i innych niebanalnych dodatków do wnętrz dostaniemy ręcznie robioną porcelanę Dominiki Dondé-Antepowicz, przedmioty wykonane techniką majolikową z nieborowskiej manufaktury Majolika Nieborów oraz plakaty wybrane przez Włodka Orła, jednego z największych kolekcjonerów polskiego plakatu na świecie. Oferta HE Concept Store obejmie ponadto designerskie gadżety podróżne, technologiczne i do domu, które zostały osobiście wyszukane i sprowadzone z Francji przez twórców miejsca. W nowopowstałym butiku będą dostępne różnorodne gatunki win oraz książki – albumy o sztuce, architekturze, historii i Warszawie. W planach HE Concept Store są także spotkania z artystami współpracującymi z miejscem, wystawy, koncerty i degustacje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare
W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
Forbet dalej gra z Hutnikiem Warszawa
Hutnik Warszawa porozumiał się w sprawie dalszej współpracy z forBET, jedną z największych firm bukmacherskich w kraju. Umowa zostanie przedłużona na sezon 2020/2021.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764