logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poszerza zespół lifestyle

  PR 27.01.2021, przeczytano 376 razy
ilustracja

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poszerza-zespol-lifestyle,389972,artykul.html

Do zespołu lifestyle, zarządzanego przez Kamilę Kończak dołączyła Klaudia Lis, pełniąca funkcję Senior PR Consultanta oraz Katarzyna Kiełbasińska - PR Consultant.

Klaudia Lis zanim dołączyła do zespołu Big Picture, zarządzała komunikacją wybranych marek lifestyle w agencji Warsaw Creatives. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Public Relations na University of Westminster w Londynie, gdzie odbyła staże m.in. w dziale marketingu domu handlowego Debenhams oraz agencji A.I. PR, specjalizującej się w komunikacji marek projektanckich. W branży od 2012 roku, doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i kreatywnych, działając przede wszystkim w obszarze komunikacji lifestyle’owej, beauty i fashion. Współtworzyła i wdrażała strategie PR takich marek jak MAC Cosmetics, Nude by Nature, Badura czy Nespresso. Pracowała również dla Emirates Airline, Hotelu Bristol i Kazara.  W Big Picture koordynuje wybrany zakres działań zespołu lifestyle’owego, prowadzi też projekty dla takich klientów jak Elektrownia Powiśle czy Glenfiddich.

Katarzyna Kiełbasińska jest związana z branżą Public Relations od 2016 roku. Od zawsze pasjonatka sportu, która swoje zainteresowania przekuła w zawód. Od początku swojej kariery zawodowej prowadziła długofalowe projekty ściśle związane ze sportem i wszystkim, co sportu dotyczy. Pracowała dla takich marek jak The North Face, Red Bull, PKN ORLEN, adidas, czy Garmin. Posiada doświadczenie związane z PR-em produktowym i korporacyjnym, działaniami wizerunkowymi oraz organizacją wydarzeń sportowych (np. Winter Sports Festival, Red Bull Bieg Zbójników, Red Bull Zjazd na krechę). W Big Picture odpowiada za obsługę marek Salomon, Elektrownia Powiśle oraz Super Prezenty.

ilustracjastrzałka

Rozbudowa zespołu związana jest z rozwojem agencji oraz poszerzaniem biznesu o projekty strategiczne z zakresu komunikacji lifestyle, w tym budowanie autorskich platform wizerunkowych dla polskich oraz zagranicznych marek odpowiedzialnych społecznie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru fashion, beauty oraz dóbr luksusowych.

- Naszą agencję tworzą ludzie wyjątkowi. Budując zespół, stawiamy na osoby łączące wieloletnie doświadczenie na rynku public relations z myśleniem strategicznym oraz zorientowanych na najwyższą jakość obsługi i doradztwa. Klaudia i Kasia to osoby, które w ostatnich latach zrealizowały wiele projektów dla największych polskich i międzynarodowych marek. Charakteryzuje je niesamowite wyczucie trendów oraz potrzeb klientów. Jesteśmy dumni, że takie osoby chcą budować z nami dzisiaj biznes i brać odpowiedzialność za naszych klientów. – podsumowuje Helena Korniejew, Strategic Director.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764