logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poszerza zespół lifestyle

  PR 27.01.2021, przeczytano 873 razy
ilustracja

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poszerza-zespol-lifestyle,389972,artykul.html

Do zespołu lifestyle, zarządzanego przez Kamilę Kończak dołączyła Klaudia Lis, pełniąca funkcję Senior PR Consultanta oraz Katarzyna Kiełbasińska - PR Consultant.

Klaudia Lis zanim dołączyła do zespołu Big Picture, zarządzała komunikacją wybranych marek lifestyle w agencji Warsaw Creatives. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Public Relations na University of Westminster w Londynie, gdzie odbyła staże m.in. w dziale marketingu domu handlowego Debenhams oraz agencji A.I. PR, specjalizującej się w komunikacji marek projektanckich. W branży od 2012 roku, doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i kreatywnych, działając przede wszystkim w obszarze komunikacji lifestyle’owej, beauty i fashion. Współtworzyła i wdrażała strategie PR takich marek jak MAC Cosmetics, Nude by Nature, Badura czy Nespresso. Pracowała również dla Emirates Airline, Hotelu Bristol i Kazara.  W Big Picture koordynuje wybrany zakres działań zespołu lifestyle’owego, prowadzi też projekty dla takich klientów jak Elektrownia Powiśle czy Glenfiddich.

Katarzyna Kiełbasińska jest związana z branżą Public Relations od 2016 roku. Od zawsze pasjonatka sportu, która swoje zainteresowania przekuła w zawód. Od początku swojej kariery zawodowej prowadziła długofalowe projekty ściśle związane ze sportem i wszystkim, co sportu dotyczy. Pracowała dla takich marek jak The North Face, Red Bull, PKN ORLEN, adidas, czy Garmin. Posiada doświadczenie związane z PR-em produktowym i korporacyjnym, działaniami wizerunkowymi oraz organizacją wydarzeń sportowych (np. Winter Sports Festival, Red Bull Bieg Zbójników, Red Bull Zjazd na krechę). W Big Picture odpowiada za obsługę marek Salomon, Elektrownia Powiśle oraz Super Prezenty.

ilustracjastrzałka

Rozbudowa zespołu związana jest z rozwojem agencji oraz poszerzaniem biznesu o projekty strategiczne z zakresu komunikacji lifestyle, w tym budowanie autorskich platform wizerunkowych dla polskich oraz zagranicznych marek odpowiedzialnych społecznie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru fashion, beauty oraz dóbr luksusowych.

- Naszą agencję tworzą ludzie wyjątkowi. Budując zespół, stawiamy na osoby łączące wieloletnie doświadczenie na rynku public relations z myśleniem strategicznym oraz zorientowanych na najwyższą jakość obsługi i doradztwa. Klaudia i Kasia to osoby, które w ostatnich latach zrealizowały wiele projektów dla największych polskich i międzynarodowych marek. Charakteryzuje je niesamowite wyczucie trendów oraz potrzeb klientów. Jesteśmy dumni, że takie osoby chcą budować z nami dzisiaj biznes i brać odpowiedzialność za naszych klientów. – podsumowuje Helena Korniejew, Strategic Director.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764