logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture poszerza zespół lifestyle

  PR 27.01.2021, przeczytano 323 razy
ilustracja

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-poszerza-zespol-lifestyle,389972,artykul.html

Do zespołu lifestyle, zarządzanego przez Kamilę Kończak dołączyła Klaudia Lis, pełniąca funkcję Senior PR Consultanta oraz Katarzyna Kiełbasińska - PR Consultant.

Klaudia Lis zanim dołączyła do zespołu Big Picture, zarządzała komunikacją wybranych marek lifestyle w agencji Warsaw Creatives. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Public Relations na University of Westminster w Londynie, gdzie odbyła staże m.in. w dziale marketingu domu handlowego Debenhams oraz agencji A.I. PR, specjalizującej się w komunikacji marek projektanckich. W branży od 2012 roku, doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i kreatywnych, działając przede wszystkim w obszarze komunikacji lifestyle’owej, beauty i fashion. Współtworzyła i wdrażała strategie PR takich marek jak MAC Cosmetics, Nude by Nature, Badura czy Nespresso. Pracowała również dla Emirates Airline, Hotelu Bristol i Kazara.  W Big Picture koordynuje wybrany zakres działań zespołu lifestyle’owego, prowadzi też projekty dla takich klientów jak Elektrownia Powiśle czy Glenfiddich.

Katarzyna Kiełbasińska jest związana z branżą Public Relations od 2016 roku. Od zawsze pasjonatka sportu, która swoje zainteresowania przekuła w zawód. Od początku swojej kariery zawodowej prowadziła długofalowe projekty ściśle związane ze sportem i wszystkim, co sportu dotyczy. Pracowała dla takich marek jak The North Face, Red Bull, PKN ORLEN, adidas, czy Garmin. Posiada doświadczenie związane z PR-em produktowym i korporacyjnym, działaniami wizerunkowymi oraz organizacją wydarzeń sportowych (np. Winter Sports Festival, Red Bull Bieg Zbójników, Red Bull Zjazd na krechę). W Big Picture odpowiada za obsługę marek Salomon, Elektrownia Powiśle oraz Super Prezenty.

ilustracjastrzałka

Rozbudowa zespołu związana jest z rozwojem agencji oraz poszerzaniem biznesu o projekty strategiczne z zakresu komunikacji lifestyle, w tym budowanie autorskich platform wizerunkowych dla polskich oraz zagranicznych marek odpowiedzialnych społecznie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru fashion, beauty oraz dóbr luksusowych.

- Naszą agencję tworzą ludzie wyjątkowi. Budując zespół, stawiamy na osoby łączące wieloletnie doświadczenie na rynku public relations z myśleniem strategicznym oraz zorientowanych na najwyższą jakość obsługi i doradztwa. Klaudia i Kasia to osoby, które w ostatnich latach zrealizowały wiele projektów dla największych polskich i międzynarodowych marek. Charakteryzuje je niesamowite wyczucie trendów oraz potrzeb klientów. Jesteśmy dumni, że takie osoby chcą budować z nami dzisiaj biznes i brać odpowiedzialność za naszych klientów. – podsumowuje Helena Korniejew, Strategic Director.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764