logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture rozpoczyna współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta

  PR 16.01.2019, przeczytano 406 razy

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna nowy rok strategiczną współpracą z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, jedną z najbardziej prestiżowych instytucji przyznających międzynarodowe stypendia naukowe. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i prowadzenie długofalowej strategii komunikacji Komisji, w tym działań związanych z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-rozpoczyna-wspolprace-z-polsko-amerykanska-komisja-fulbrighta,380814,artykul.html

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta to podmiot zarządzający Programem zainicjonowanym przez senatora J. Williama Fulbrighta, którego celem jest promowania pokojowych relacji i dialogu między USA i Polską poprzez wspieranie środowisk naukowych oraz propagowanie twórczego przywództwa, kształtowanie przyszłych społecznych liderów, polityków i doradców rządu. Polska była pierwszym krajem Europy Wschodniej, który dołączył do Programu Fulbrighta w 1959 r., Dziś Komisja prowadzi liczne działania komunikacyjne adresowane do liderów opinii, mediów, uczelni, instytucji i środowisk naukowych w Polsce i na świecie.

Do zadań Big Picture należeć będzie prowadzenie działań media relations, komunikacja wewnętrzna, public affairs oraz obsługa mediowa wydarzeń specjalnych. Obchody 60-lecia Programu Fulbrighta w Polsce zostaną oficjalnie zainagurowane konferencją TEDxFulbrightWarsaw, która odbędzie się 29 stycznia w Centrum Nauki Kopernik.

- Nawiązanie współpracy z Komisją Fulbrighta jest kolejnym potwierdzeniem wysokich kompetencji Big Picture w specyficznym obszarze, jakim jest doradztwo dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Praca z Komisją Fulbrighta ma dla nas szczególny wymiar z kilku powodów. Po pierwsze: towarzysząca Komisji idea tworzenia platformy dla dialogu elit intelektualnych na świecie, poprzez budowanie wymiany wybitnych przedstawicieli środowisk akademickich, to sprawa fundamentalnie ważna w okresie tak dużych wyzwań międzynarodowych. Po drugie: to projekt sam w sobie bardzo ciekawy dla nas jako firmy, bo od początku do końca oparty jest na wierze w siłę i znaczenie dobrej komunikacji oraz zrozumienia. – mówi Hanna Waśko, Managing Director w Big Picture.

Po stronie agencji za działania dla nowego klienta odpowiadać będzie Rafał Olak, Senior PR Consultant oraz Joanna Kulig, PR Consultant. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764