logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture wspiera strategicznie komunikację Elektrowni Powiśle

  PR 08.12.2020, przeczytano 580 razy

We wrześniu Big Picture nawiązało współpracę z Elektrownią Powiśle. Kooperacja poprzedzona była szeroki audytem komunikacyjnym i obejmuje doradztwo strategiczne w obszarze działań PR i wizerunkowych. Obecnie agencja wspiera Elektrownię Powiśle w kluczowym dla handlu okresie przedświątecznym. Agencja ma na swoim koncie realizacje wielu projektów dla unikatowych konceptów retailowych, takich jak Stary Browar, czy otwarcie przestrzeni handlowej w Hotelu Europejskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-wspiera-strategicznie-komunikacje-elektrowni-powisle,389499,artykul.html

Elektrownia Powiśle powstała w wyniku rewitalizacji zabytkowego obiektu przemysłowego z 1904 roku, zaopatrującego w energię m.in. Pałac Kultury i Nauki. W jej klimatycznych ceglanych murach znajduje się ponad 100 sklepów i restauracji, prężnie działający i modny wśród warszawiaków Food Hall z autorskimi lokalami gastronomicznymi oraz pierwsza w Polsce strefa Beauty Hall, w której można skorzystać z ponad 300 usług pielęgnacyjnych i relaksacyjnych przez 7 dni w tygodniu. Pomiędzy budynkami Elektrowni znajdują się 3 place, wykorzystywane do organizacji licznych wydarzeń.  

Współpraca  pomiędzy Elektrownią Powiśle a agencją Big Picture została nawiązana w wyniku rekomendacji. W pierwszym etapie obejmowała opracowanie całościowego audytu komunikacyjnego oraz wypracowanie strategii PR zawierającej takie obszary jak: media relations, influencer relations, doradztwo w zakresie doboru partnerów oraz eventów.

Jednym z kluczowych elementów, jaki zadecydował o wyborze agencji było doświadczenie zespołu, który realizował takie projekty jak Art&Fashion Forum w Starym Browarze, czy komunikacja otwarć przestrzeni handlowych Europejski Boutiques i HE Concept Store w Hotelu Europejskim.

Obecnie do zadań agencji należy prowadzenie komunikacji świątecznych działań Elektrownii Powiśle w mediach oraz opracowywanie bieżących rekomendacji kreatywnych. Big Picture wspiera także komunikację strefy Beauty Hall poprzez działania media relacyjne oraz influencerskie.

Strony nie informują na jaki okres nawiązana została współpraca.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764