logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier

  PR 01.06.2023, przeczytano 443 razy

Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-garnier,400249,artykul.html

Garnier to globalna marka kosmetyków należąca do francuskiej Grupy L'Oréal, z ponad stuletnią historią. Oferuje skuteczne i innowacyjne produkty do pielęgnacji włosów oraz skóry, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W portfolio Garnier znajdują się znane, lubiane marki: Fructis, Fructis Hair Food, Botanic Therapy, Bio, Hyaluronic Aloe, Płyny Micelarne Skin Naturals, Maski na tkaninie Skin Naturals, Czysta Skóra, Botanical, Olia, Color Naturals, Color Sensation, Hyaluronic Care, Action Control, Ambre Solaire oraz Body Superfood.

Marka Garnier słynie z połączenia hojności natury – owoców, nasion, roślin i kwiatów – z przynoszącą efekty pielęgnacją skóry oraz włosów. Od lat działa w imię piękna, z dbałością o dobro planety, a Zielone Zobowiązania Garnier, wyznaczają od lat kierunek podróży w stronę zrównoważonej, zielonej przyszłości. Marka działa kompleksowo w ramach odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, ulepszenia biodegradowalności formuł, tworzenia opakowań z recyklingu i do recyklingu oraz pozyskiwania energii elektrycznej wykorzystywanej w zakładach przemysłowych z odnawialnych źródeł. Wszystkie produkty Garnier posiadają certyfikat Cruelty Free w ramach programu Leaping Bunny.

Big Picture to butikowa agencja PR, wyspecjalizowana w tworzeniu strategii, mająca doświadczenie w aplikowaniu najnowszych trendów i mocno osadzona w markach z sektora lifestyle. Od marca 2023 roku Big Picture odpowiada za długofalowe działania PR oraz bieżącą obsługę marki Garnier. Współpraca zakłada całościowe wdrożenie działań komunikacyjnych, relacje z mediami, w tym nadzór nad współpracami kreatywnymi, a także obsługę wydarzeń marki.

Po stronie Big Picture za komunikację Garnier odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Moniki Roth, w składzie Katarzyna Rodzoch, PR Consultant oraz Emilia Lakhwani, Junior PR Consultant.

Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764