Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Garnier to globalna marka kosmetyków należąca do francuskiej Grupy L'Oréal, z ponad stuletnią historią. Oferuje skuteczne i innowacyjne produkty do pielęgnacji włosów oraz skóry, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W portfolio Garnier znajdują się znane, lubiane marki: Fructis, Fructis Hair Food, Botanic Therapy, Bio, Hyaluronic Aloe, Płyny Micelarne Skin Naturals, Maski na tkaninie Skin Naturals, Czysta Skóra, Botanical, Olia, Color Naturals, Color Sensation, Hyaluronic Care, Action Control, Ambre Solaire oraz Body Superfood.
Marka Garnier słynie z połączenia hojności natury – owoców, nasion, roślin i kwiatów – z przynoszącą efekty pielęgnacją skóry oraz włosów. Od lat działa w imię piękna, z dbałością o dobro planety, a Zielone Zobowiązania Garnier, wyznaczają od lat kierunek podróży w stronę zrównoważonej, zielonej przyszłości. Marka działa kompleksowo w ramach odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, ulepszenia biodegradowalności formuł, tworzenia opakowań z recyklingu i do recyklingu oraz pozyskiwania energii elektrycznej wykorzystywanej w zakładach przemysłowych z odnawialnych źródeł. Wszystkie produkty Garnier posiadają certyfikat Cruelty Free w ramach programu Leaping Bunny.
Big Picture to butikowa agencja PR, wyspecjalizowana w tworzeniu strategii, mająca doświadczenie w aplikowaniu najnowszych trendów i mocno osadzona w markach z sektora lifestyle. Od marca 2023 roku Big Picture odpowiada za długofalowe działania PR oraz bieżącą obsługę marki Garnier. Współpraca zakłada całościowe wdrożenie działań komunikacyjnych, relacje z mediami, w tym nadzór nad współpracami kreatywnymi, a także obsługę wydarzeń marki.
Po stronie Big Picture za komunikację Garnier odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Moniki Roth, w składzie Katarzyna Rodzoch, PR Consultant oraz Emilia Lakhwani, Junior PR Consultant.
Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
Źródło: Big Picture