logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Rituals Cosmetics

  PR 26.07.2021, przeczytano 615 razy

Ostatnie dwa kwartały 2021 roku są kluczowym czasem dla rozwoju marki kosmetycznej Rituals w Polsce. Brand, którego produkty dostępne były dotychczas w e-commerce oraz perfumeriach Douglas i Sephora, otwiera swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce i wdraża szeroką strategię rozwoju biznesu. Do obsługi komunikacyjnej najbliższych, kluczowych dla marki projektów, marka postanowiła zaangażować agencję Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-rituals-cosmetics,392406,artykul.html

Marka Rituals powstała w 2000 roku i jako pierwsza połączyła sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji ciała z kosmetykami do domu, które są sprzedawane w ramach kolekcji opartych na charakterystycznych składnikach i wyjątkowych zapachach. Już 20 lat temu Rituals zachęcało do zwolnienia tempa, doceniania momentów i odnajdywania radości w małych, codziennych rzeczach. Na tym bazuje również filozofia marki.

W związku z nową strategią biznesową, przyjętą dla rynku polskiego, zespół marki przy współpracy z centralą zdecydował o rozpisaniu przetargu na obsługę PR w Polsce.

Agencja Big Picture, posiadająca szerokie doświadczenie w komunikacji brand PR, w tym w działaniach komunikacyjnych dla marek beauty, wygrała rozpisany konkurs ofert. W ramach stworzonego planu komunikacji dla marki Rituals Cosmetics agencja odpowiedzialna jest za komunikację przed otwarciem pierwszego sklepu marki w Polsce i koordynację tego wydarzenia, influencer marketing, biuro prasowe, media relacje oraz rekomendacje strategiczne związane z komunikacją marki na polskim rynku.

Kluczowym wydarzeniem będzie otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu marki w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się 4 sierpnia. Drugie otwarcie zaplanowane jest na 18 sierpnia w Sadyba Bestmall w Warszawie, a w kolejnych miesiącach sklepy otworzą się także w Trójmieście.

Do obsługi marki Rituals został dedykowany zespół agencji w składzie: Klaudia Lis (Senior PR Consultant), Aleksandra Kołakowska (PR Consultant) oraz Maria Dmitruk (PR Executive).

Klaudia Lis to ekspertka komunikacji marek beauty. Odpowiadała za współtworzenie i realizację strategii komunikacji MAC Cosmetics na polskim rynku, launch marki Nude by Nature w Polsce i działania eventowe oraz komunikacyjne. Wspierała także dział komunikacyjny przy launchu wegańskiej kolekcji INGLOT. Jej doświadczenie obejmuje też współpracę PR z marką NEO Make Up.

Aleksandra Kołakowska uzupełnia kompetencje Klaudii Lis nie tylko szerokim doświadczeniem w zakresie komunikacji brand PR, ale także ogromną znajomością retail’u. Doświadczenie zdobywała na stanowisku managera zespołu prowadzącego komunikację PR dla warszawskich ascetów Unibail-Rodamco-Wesfield oraz na stanowisku rzeczniczki prasowej Galerii Mokotów i Galerii Wileńskiej.  

Współpraca między marką Rituals a agencją Big Picture rozpoczęła się formalnie w lipcu. Strony nie zdradzają na jak długo został podpisany kontrakt.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764