logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture wzmacnia zespół PR

  PR 13.11.2024, przeczytano 691 razy
ilustracja
Zofia Paśnicka

Z początkiem listopada 2024 roku Izabela Budnik oraz Zofia Paśnicka awansują na stanowiska PR Consultant oraz Junior PR Consultant w agencji Big Picture. Awans jest wynikiem ich rosnącej samodzielności w realizacji projektów oraz wszechstronnych kompetencji, które znacząco wspierają rozwój agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-wzmacnia-zespol-pr,406465,artykul.html

Izabela Budnik, w agencji Big Picture od początku swojej kariery, odznacza się doświadczeniem w pracy zarówno z mediami, jak i influencerami. Odpowiada za realizację złożonych platform komunikacyjnych oraz śledzenie najnowszych trendów. Izabela ma wyjątkowe wyczucie do generacji Z, a jej praca z klientami z branży FMCG, technologii, beauty oraz premium stawia ją w roli eksperta w branży. Wśród marek, z którymi miała okazję współpracować, znajdują się m.in. Porsche, William Grant’s & Sons, Milka, Oreo, Lego oraz Rituals.

ilustracjastrzałka

Karolina Pękalska, Head of Lifestyle Communications: „Iza to prawdziwa ekspertka, której doświadczenie i umiejętność pracy z mediami oraz influencerami daje naszym klientom realne wsparcie w realizacji ich celów komunikacyjnych. To niesamowite obserwować, jak rozwijała się w Big Picture, a jej awans to tylko zasłużona nagroda za ciężką pracę i profesjonalizm.”

Zofia Paśnicka, związana z agencją od początku swojej kariery, szybko udowodniła, że jest ekspertem w obszarze trendów oraz PR-u generacji Z. Wyróżnia się szczególnym wyczuciem do trendów, a także rozumieniem oczekiwań pokolenia Gen Z – do którego sama należy. Zofia jest odpowiedzialna za projekty marek takich jak Tubądzin, L'Oréal Professionnel Paris, Oatly, 4F oraz Lego, a także posiada umiejętność błyskawicznego rozwiązywania wyzwań, które stawia przed nią PR. Jej kreatywność oraz determinacja czynią ją niezastąpioną w obliczu nawet najbardziej wymagających projektów.

Monika Roth-Jaczynowska, Head of Lifestyle Communications: „Zosia to osoba, która od pierwszych dni pokazała, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Współpracujemy z nią od samego początku jej kariery i niezwykle cieszymy się, widząc jak dynamicznie się rozwija. Jej wyczucie oraz energia sprawiają, że jest kluczowym członkiem naszego zespołu.”

Izabela i Zofia należą do zespołu lifestyle zarządzanego przez Karolinę Pękalską oraz Monikę Roth-Jaczynowską, które w agencji pełnią funkcję Head of Lifestyle Communications.

Źródło: Big Picture

big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764