logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Billennium nowym klientem PR Calling

  PR 06.07.2020, przeczytano 371 razy

Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/billennium-nowym-klientem-pr-calling,387684,artykul.html

Billennium zostało założone w 2003 roku. Obecnie zatrudnia ponad 1200 specjalistów w łącznie 12 biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Malezji i Indiach. Działając w modelu follow-the-sun spółka oferuje swoim klientom prowadzenie działań bez względu na strefy czasowe.

Ze strony PR Calling za prowadzenie działań odpowiada zespół składający się z Marty Tyszer, PR & Communication Managera oraz Maciej Piotrowskiego, Senior PR & Communication Consultanta.

– Billennium przebyło imponującą drogę, od małej firmy, do przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 1200 pracowników na 3 różnych kontynentach. Cieszę się, że będziemy mogli wykorzystać nasz know-how z branży IT wspierając ją w działaniach komunikacyjnych – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert.

Źródło: PR Calling

www.prcalling.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764