logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary

  PR 01.12.2023, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa konkursy, w których łączna wartość nagród wynosi ponad 2 miliony USD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/binance-w-kampanii-promocyjnej-chce-rozdawac-dolary,402305,artykul.html

Te historie reprezentują ponad 165 milionów naszych użytkowników na całym świecie, ilustrując, jak przejmują oni kontrolę nad swoimi finansami. Kampania jest częścią naszych wysiłków mających na celu zwrócenie uwagi na przypadki użycia, które pokazują, w jaki sposób produkty i usługi Binance mogą wspierać użytkowników. Miliardy ludzi jeszcze nie odkryły tej przestrzeni, a treści takie, jak zaprezentowane w naszej kampanii, pomagają zwiększyć świadomość korzyści płynących z korzystania z naszej platformy" – wyjaśnia Rachel Conlan, dyrektor ds. marketingu w Binance.

Historie prezentowane w kampanii mają postać krótkich opowieści, w których użytkownicy platformy wyjaśniają, dlaczego ich zdaniem krypto jest lepsze z Binance. Na przykład jedna z historii pokazuje kobietę z Afryki, która wykorzystała kryptowaluty, aby odmienić swoją karierę. Inna historia dotyczy mężczyzny z Azji, który użył kryptowalut, aby zabezpieczyć się przed inflacją. Aktualnie dostępne filmy można obejrzeć na tej stronie: https://www.binance.com/pl/events/crypto-is-better.

ilustracjastrzałka

Ponad 2 miliony USD do wygrania w dodatkowych konkursach

W ramach kampanii „Krypto jest lepsze z Binance” odbywają się także dwa konkursy na handlujących na rynku spot i futures na Binance. W konkursie na rynku spot do zgarnięcia jest nagroda o wartości 110 tys. USD. Konkurs trwa od 30 listopada do 18 grudnia br. Z kolei w konkursie na rynku futures handlujący mają szanse wygrać nagrody o łącznej wartości 2 milionów USD. Rywalizacja w tym konkursie została podzielona na następujące kategorie: 1) konkurs drużynowy, 2) konkurs handlu społecznościowego 3) bitwa botów 4) nagrody powitalne. Konkurs trwa od 27 listopada do 24 grudnia br. 

Źródło: Binance

www.binance.com

Dodatkowe informacje:

Binance to ekosystem blockchain, a w pakiecie produktów ma m.in. największą na świecie pod względem obrotów giełdę kryptowalut. Platforma Binance, z której korzystają miliony użytkowników, oferuje możliwość handlu kryptowalutami, edukacji, a także dostęp do branżowych danych i badań. Binance prowadzi także rozbudowaną działalność charytatywną, a także inwestuje w rozwiązania zdecentralizowane i infrastrukturalne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to licząc bez uwzględniania...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764