logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bioaron C – jesienna odsłona z Banah Group

  PR 02.11.2008, przeczytano 4712 razy
ilustracjastrzałka

Po udanej wiosennej kampanii prasowej, jaką Banah Group zrealizował dla preparatu Bioaron C, przyszła kolej na następną odsłonę na sezon jesień – zima 2008. Tym razem zadaniem Agencji Banah Group było przygotowanie kampanii outdoorowej, kontynuującej budowanie wizerunku marki Bioaron C jako skutecznego leku wspomagającego naturalną odporność dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bioaron-c--jesienna-odslona-z-banah-group,8088,artykul.html

Kreacja, jaką zaproponował Banah Group, to 2 key visuale billboard, wykorzystujące wizerunek dzieci – chłopca i dziewczynki – w różnym wieku. Dzięki temu zabiegowi kreacja podkreśla przeznaczenie leku dla dzieci w różnym wieku ( od 4 do 10 lat) oraz dociera emocjonalnie zarówno do rodziców chłopców, jak i dziewczynek. Dzięki umiejętnemu połączeniu zdjęć dzieci z elementami typowo kojarzącymi się z ochroną przed zimnem, takimi jak szalik, czapka oraz wizualizacją złej pogody dorysowanych kredką przez dziecko, w innowacyjny sposób podkreśla przeznaczenie leku oraz jego grupę docelową.

Finalnie Agencja przygotowała szereg formatów out of home, z czego wiodącymi nośnikami są tablice 6 x 3 m, 5 x 2 m, cityligty oraz spektakularne mega boardy 12 x 4 m.

Dodatkowo kampania outdoorowa wspierana jest, opracowanymi również przez Agencję Banah Group, dodatkowymi działaniami: reklamą prasową , serią materiałów POS (m.in. specjalne standy, ulotki, bilonownice) do aptek.

Czas trwania kampanii jesiennej to: październik - listopad 2008.

Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży firmy Europlant Phytopharm tak skomentował tę kampanię: „Chcieliśmy stworzyć widoczną kampanię o silnym wpływie emocjonalnym, zachowując jednak kompetencyjno-medyczny positioning marki. Bardzo się cieszę, że Agencji udało się wypracować format wizualny, który wyraźnie odróżnia Bioaron od konkurentów.”

Za pierwszą kampanię wizerunkową Bioaronu odpowiedzialna była również Agencja Banah Group, która zaprojektowała serię reklam wizerunkowych do prasy pod hasłem „właściwa ochrona na chłodne dni”. Miała ona na celu zbudowanie wizerunku preparatu Bioaron C, jako skutecznego leku o naturalnym składzie, wzmacniającego odporność dzieci, zbudowanie świadomości potrzeby stosowania i skuteczności Bioaronu C, a także uzmysłowienie grupie docelowej konieczności profilaktycznego aplikowania Bioaronu C w okresach, gdy odporność u dzieci jest, z różnych powodów, obniżona.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764