Po udanej wiosennej kampanii prasowej, jaką Banah Group zrealizował dla preparatu Bioaron C, przyszła kolej na następną odsłonę na sezon jesień – zima 2008. Tym razem zadaniem Agencji Banah Group było przygotowanie kampanii outdoorowej, kontynuującej budowanie wizerunku marki Bioaron C jako skutecznego leku wspomagającego naturalną odporność dzieci.
Kreacja, jaką zaproponował Banah Group, to 2 key visuale billboard, wykorzystujące wizerunek dzieci – chłopca i dziewczynki – w różnym wieku. Dzięki temu zabiegowi kreacja podkreśla przeznaczenie leku dla dzieci w różnym wieku ( od 4 do 10 lat) oraz dociera emocjonalnie zarówno do rodziców chłopców, jak i dziewczynek. Dzięki umiejętnemu połączeniu zdjęć dzieci z elementami typowo kojarzącymi się z ochroną przed zimnem, takimi jak szalik, czapka oraz wizualizacją złej pogody dorysowanych kredką przez dziecko, w innowacyjny sposób podkreśla przeznaczenie leku oraz jego grupę docelową.
Finalnie Agencja przygotowała szereg formatów out of home, z czego wiodącymi nośnikami są tablice 6 x 3 m, 5 x 2 m, cityligty oraz spektakularne mega boardy 12 x 4 m.
Dodatkowo kampania outdoorowa wspierana jest, opracowanymi również przez Agencję Banah Group, dodatkowymi działaniami: reklamą prasową , serią materiałów POS (m.in. specjalne standy, ulotki, bilonownice) do aptek.
Czas trwania kampanii jesiennej to: październik - listopad 2008.
Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży firmy Europlant Phytopharm tak skomentował tę kampanię: „Chcieliśmy stworzyć widoczną kampanię o silnym wpływie emocjonalnym, zachowując jednak kompetencyjno-medyczny positioning marki. Bardzo się cieszę, że Agencji udało się wypracować format wizualny, który wyraźnie odróżnia Bioaron od konkurentów.”
Za pierwszą kampanię wizerunkową Bioaronu odpowiedzialna była również Agencja Banah Group, która zaprojektowała serię reklam wizerunkowych do prasy pod hasłem „właściwa ochrona na chłodne dni”. Miała ona na celu zbudowanie wizerunku preparatu Bioaron C, jako skutecznego leku o naturalnym składzie, wzmacniającego odporność dzieci, zbudowanie świadomości potrzeby stosowania i skuteczności Bioaronu C, a także uzmysłowienie grupie docelowej konieczności profilaktycznego aplikowania Bioaronu C w okresach, gdy odporność u dzieci jest, z różnych powodów, obniżona.
Źródło: Banah Group