Kino na Leżakach to największa w Polsce inicjatywa plenerowa, która zrzesza miłośników seansów filmowych pod gołym niebem. Biofarm – producent leku OTC Vigalex, został patronem tego wydarzenia. Realizacją kampanii eventowej zajęła się agencja mediowa Value Media.
Program Kina na Leżakach obejmuje ponad 50 seansów w 38 miejscowościach wyświetlanych na ekranach o wymiarach 15x10 metrów - każdy z logo partnerów. Widzowie mogą towarzyszyć marce od lipca do września, w trakcie pokazów realizowanych w całej Polsce. Cykl wydarzeń będzie szeroko promowany w mediach partnerów (Facebook, Instagram, Onet, Onet Film, Player.pl, Radio RMF Maxxx, Magazyn Flesz i Party, media lokalne).
- W tym roku naszą letnią komunikację wzbogaciliśmy o akcję plenerową Kino na Leżakach, by towarzyszyć widzom w filmowych emocjach. Na wszystkich gości będą czekały wygodne leżaki, ciekawe atrakcje oraz upominki. Będziemy obecni w 38 miastach w Polsce. Mamy nadzieję, że widzowie zapamiętają naszą markę i zostaną z nami nie tylko na kolejnych seansach – mówi Marta Barecka, Kierownik Działu Marketingu w Biofarm.
W ramach patronatu, Vigalex przygotował dla uczestników Kina na Leżakach łącznie kilkanaście tysięcy gadżetów. Dodatkowo logo partnera pojawi się na ciężarówkach przemierzających cały kraj wraz z organizatorami akcji. Spoty marki będą wyświetlane nie tylko podczas seansów plenerowych, ale też w kinach stacjonarnych. Kampanię ambientową zaplanowała i zrealizowała agencja mediowa Value Media należąca do Group One.
- Polacy są spragnieni wydarzeń na świeżym powietrzu i rozrywki. Te dwie rzeczy możemy połączyć wybierając się na seans w kinie plenerowym, które od 10 lat cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem. W tegorocznej edycji będziemy aktywnie wspierać naszego klienta, firmę Biofarm przy tej inicjatywie - mówi Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations w Value Media.
Źródło: Value Media