logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biofarm wspólnie z Value Media wspiera letnie kino plenerowe

  PR 22.07.2021, przeczytano 665 razy
ilustracja

Kino na Leżakach to największa w Polsce inicjatywa plenerowa, która zrzesza miłośników seansów filmowych pod gołym niebem. Biofarm – producent leku OTC Vigalex, został patronem tego wydarzenia. Realizacją kampanii eventowej zajęła się agencja mediowa Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biofarm-wspolnie-z-value-media-wspiera-letnie-kino-plenerowe,392362,artykul.html

Program Kina na Leżakach obejmuje ponad 50 seansów w 38 miejscowościach wyświetlanych na ekranach o wymiarach 15x10 metrów - każdy z logo partnerów. Widzowie mogą towarzyszyć marce od lipca do września, w trakcie pokazów realizowanych w całej Polsce. Cykl wydarzeń będzie szeroko promowany w mediach partnerów (Facebook, Instagram, Onet, Onet Film, Player.pl, Radio RMF Maxxx, Magazyn Flesz i Party, media lokalne).

- W tym roku naszą letnią komunikację wzbogaciliśmy o akcję plenerową Kino na Leżakach, by towarzyszyć widzom w filmowych emocjach. Na wszystkich gości będą czekały wygodne leżaki, ciekawe atrakcje oraz upominki. Będziemy obecni w 38 miastach w Polsce. Mamy nadzieję, że widzowie zapamiętają naszą markę i zostaną z nami nie tylko na kolejnych seansach – mówi Marta Barecka, Kierownik Działu Marketingu w Biofarm.

W ramach patronatu, Vigalex przygotował dla uczestników Kina na Leżakach łącznie kilkanaście tysięcy gadżetów. Dodatkowo logo partnera pojawi się na ciężarówkach przemierzających cały kraj wraz z organizatorami akcji. Spoty marki będą wyświetlane nie tylko podczas seansów plenerowych, ale też w kinach stacjonarnych. Kampanię ambientową zaplanowała i zrealizowała agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

- Polacy są spragnieni wydarzeń na świeżym powietrzu i rozrywki. Te dwie rzeczy możemy połączyć wybierając się na seans w kinie plenerowym, które od 10 lat cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem. W tegorocznej edycji będziemy aktywnie wspierać naszego klienta, firmę Biofarm przy tej inicjatywie - mówi Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations w Value Media.

Źródło: Value Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764