logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biofarm wspólnie z Value Media wspiera letnie kino plenerowe

  PR 22.07.2021, przeczytano 670 razy
ilustracja

Kino na Leżakach to największa w Polsce inicjatywa plenerowa, która zrzesza miłośników seansów filmowych pod gołym niebem. Biofarm – producent leku OTC Vigalex, został patronem tego wydarzenia. Realizacją kampanii eventowej zajęła się agencja mediowa Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biofarm-wspolnie-z-value-media-wspiera-letnie-kino-plenerowe,392362,artykul.html

Program Kina na Leżakach obejmuje ponad 50 seansów w 38 miejscowościach wyświetlanych na ekranach o wymiarach 15x10 metrów - każdy z logo partnerów. Widzowie mogą towarzyszyć marce od lipca do września, w trakcie pokazów realizowanych w całej Polsce. Cykl wydarzeń będzie szeroko promowany w mediach partnerów (Facebook, Instagram, Onet, Onet Film, Player.pl, Radio RMF Maxxx, Magazyn Flesz i Party, media lokalne).

- W tym roku naszą letnią komunikację wzbogaciliśmy o akcję plenerową Kino na Leżakach, by towarzyszyć widzom w filmowych emocjach. Na wszystkich gości będą czekały wygodne leżaki, ciekawe atrakcje oraz upominki. Będziemy obecni w 38 miastach w Polsce. Mamy nadzieję, że widzowie zapamiętają naszą markę i zostaną z nami nie tylko na kolejnych seansach – mówi Marta Barecka, Kierownik Działu Marketingu w Biofarm.

W ramach patronatu, Vigalex przygotował dla uczestników Kina na Leżakach łącznie kilkanaście tysięcy gadżetów. Dodatkowo logo partnera pojawi się na ciężarówkach przemierzających cały kraj wraz z organizatorami akcji. Spoty marki będą wyświetlane nie tylko podczas seansów plenerowych, ale też w kinach stacjonarnych. Kampanię ambientową zaplanowała i zrealizowała agencja mediowa Value Media należąca do Group One.

- Polacy są spragnieni wydarzeń na świeżym powietrzu i rozrywki. Te dwie rzeczy możemy połączyć wybierając się na seans w kinie plenerowym, które od 10 lat cieszy się w Polsce olbrzymim zainteresowaniem. W tegorocznej edycji będziemy aktywnie wspierać naszego klienta, firmę Biofarm przy tej inicjatywie - mówi Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations w Value Media.

Źródło: Value Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764