Miło nam poinformować, że Bionorica Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy Bionorica będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
- Jest nam niezmiernie miło, że możemy dołączyć do grona Członków Rady Reklamy. Utrzymywanie wysokich standardów w każdym obszarze działalności jest również naszym celem. Firma Bionorica Polska jest częścią Grupy Bionorica z siedzibą w Niemczech, wiodącego producenta wysokiej jakości leków roślinnych. Bionorica to Ekspert w dziedzinie Racjonalnej Fototerapii, która łączy wiedzę nt. właściwości leczniczych roślin z wiedzą farmaceutyczną, w wyniku czego powstają wysokiej jakości leki roślinne o skuteczności potwierdzonej w licznych badaniach klinicznych. Naszą wizytówką od lat jest uznany w środowisku medycznym lek na zatoki Sinupret, jednak w ofercie mamy również takie marki leków jak Imupret, Canephron, Bronchipret, czy Klimadynon. Przystępujemy do Rady chcąc promować etyczne i uczciwe wzorce reklamowe na rynku i liczymy, że nasze doświadczenie w obszarze farmaceutycznym dodatkowo wesprze działania Rady. – mówi Marta Skiba, Head of Marketing w Bionorica Polska.
- Mam wielką przyjemność powitać nowego członka wspierającego Rady Reklamy - firmę Bionorica Polska. Jestem przekonany, że ogromne międzynarodowe doświadczenie firmy przyczyni się do umocnienia działań Związku w zakresie promowania wysokich standardów reklamy w Polsce. Wierzę, że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla całej branży. - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
Źródło: Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy