logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bionorica Polska dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

  PR 01.09.2021, przeczytano 337 razy

Miło nam poinformować, że Bionorica Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy Bionorica będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bionorica-polska-dolaczyla-do-zwiazku-stowarzyszen-rada-reklamy,392824,artykul.html

- Jest nam niezmiernie miło, że możemy dołączyć do grona Członków Rady Reklamy. Utrzymywanie wysokich standardów w każdym obszarze działalności jest również naszym celem. Firma Bionorica Polska jest częścią Grupy Bionorica z siedzibą w Niemczech, wiodącego producenta wysokiej jakości leków roślinnych. Bionorica to Ekspert w dziedzinie Racjonalnej Fototerapii, która łączy wiedzę nt. właściwości leczniczych roślin z wiedzą farmaceutyczną, w wyniku czego powstają wysokiej jakości leki roślinne o skuteczności potwierdzonej w licznych badaniach klinicznych. Naszą wizytówką od lat jest uznany w środowisku medycznym lek na zatoki Sinupret, jednak w ofercie mamy również takie marki leków jak Imupret, Canephron, Bronchipret, czy Klimadynon. Przystępujemy do Rady chcąc promować etyczne i uczciwe wzorce reklamowe na rynku i liczymy, że nasze doświadczenie w obszarze farmaceutycznym dodatkowo wesprze działania Rady. – mówi Marta Skiba, Head of Marketing w Bionorica Polska.

- Mam wielką przyjemność powitać nowego członka wspierającego Rady Reklamy - firmę Bionorica Polska. Jestem przekonany, że ogromne międzynarodowe doświadczenie firmy przyczyni się do umocnienia działań Związku w zakresie promowania wysokich standardów reklamy w Polsce. Wierzę, że wspólnie będziemy realizować wyznaczone cele z pożytkiem dla całej branży. - mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

Źródło: Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy

www.radareklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764