logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bioróżnorodność: Poznań Design Festiwal

   24.04.2018, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

Poznań Design Festiwal to wydarzenie, promujące design, jako sposób myślenia i twórczego rozwiązywania istotnych społecznie i ekologicznie problemów. Tegoroczny program to część szerszej formuły, prezentującej rozwiązania dotyczące żywiołów, z których każdy jest niezbędny człowiekowi do życia, a jednocześnie stanowi zagrożenie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bioroznorodnosc%3A-poznan-design-festiwal,36283,artykul.html

W ubiegłym roku tematem był woda (festiwal odbywał się pod hasłem „Urzeczeni”). W tym roku organizatorzy chcą zainteresować uczestników żywiołem ziemi i związanymi z tym problemami i wyzwaniami.

W tym roku chcemy zastanowić się, jak w dobie przeludnienia, gwałtownej urbanizacji i idących za tym problemów, zmieniają się role designera, architekta, przedsiębiorcy czy producenta, a także jak wyglądają ich relacje ze światem nauki – tłumaczy Andżelika Jabłońska, dyrektorka Poznań Design Festiwal. Według danych ONZ na obszarach zurbanizowanych mieszka ponad połowa ludzi na Ziemi, a do 2050 roku będzie to aż 66 procent ludzkiej populacji. Dlatego twórcy Poznań Design Festiwal chcą pomóc zrozumieć znaczenie bioróżnorodności, a także zastanowić się jak projektować i chronić przyrodę, by zapewnić warunki życia dla siebie oraz przyszłych pokoleń.

W 2018 r spotkania i festiwalowe wydarzenia odbędą się między innymi w Galerii Miejskiej Arsenał, Centrum Kultury Zamek, Pasażu Różowym, Zakładzie, ogrodach społecznych na terenie Poznania i innych przestrzeniach miasta.

11-18 maja,
Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17

Źródło: STGU, Made in Art

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem Poznań Design Festiwal jest Fundacja Made in Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764