logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biotifem Max z kampanią TV

  PR 19.04.2021, przeczytano 1832 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu Natur Produkt Zdrovit promuje lek Biotifem MAX, który zawiera 10 mg biotyny. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biotifem-max-z-kampania-tv,391093,artykul.html

Dziś startuje nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca lek Biotifem MAX z zawartością 10 mg biotyny. To lek należący do grupy preparatów witaminowych, a wchodząca w jego skład biotyna jest witaminą rozpuszczalną w wodzie, zaliczaną do grupy witamin B. Lek jest stosowany w przypadku niedoboru biotyny, który objawia się m.in.: wypadaniem włosów, zaburzeniami wzrostu i nadmierną łamliwością paznokci i włosów czy stanami zapalnymi skóry wokół oczu, nosa oraz ust.

Kampania promująca Biotifem MAX rozpoczyna się dziś i będzie realizowana w stacjach TVP (TVP1 i 2 oraz TVP tematyczne) i Polsatu (Polsat + Polsat tematyczne). Autorem 30” spotu jest Peppers Ghost. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764