Birell – piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznych jest już dostępne w wybranych sieciach sklepów w Polsce. Birell ma być propozycją dla osób prowadzących aktywny tryb życia, uprawiających sport i szukających orzeźwienia w trakcie i po wysiłku fizycznym. Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszy kampania promocyjna.
Birell to piwo bezalkoholowe, warzone ze składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczn - nawadnia organizm, zwłaszcza po wysiłku fizycznym. Produkt stanowi odpowiedź na wyraźny trend konsumencki – rosnąca popularność piw bezalkoholowych. Zmiany kulturowe, obserwowane szczególnie w młodym pokoleniu, aktywny tryb życia, odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu, w sytuacjach takich jak np. uprawianie sportu, sprzyjają dynamicznemu wzrostowi kategorii piw bezalkoholowych.
Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty TV marki Birell są prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD. Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, zaś planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.
Piwo BIRELL jest na razie dostępne w sieci sklepów Żabka oraz w sklepach na terenie Warszawy, jego dystrybucja jest rozwijana.
Źródło: Carlsberg Polska