logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+

  PR 11.10.2019, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bitwa-prowadzacych-w-kampanii-kanalow-kuchnia%2B-i-domo%2B,384322,artykul.html

- Profil widza Kuchni+ i Domo+ jest bardzo zbliżony. Przygotowaliśmy pierwszą w historii tych kanałów kampanię reklamową, która w swoim przekazie łączy te dwa brandy. Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem. Tym działaniem chcemy pokazać ich komplementarny charakter oraz wzmocnić ich znajomość i świadomość u obecnych oraz potencjalnych widzów - wyjaśnia Dagmara Radziuk, Brand manager kanałów lifestylowych Platformy CANAL+.

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem znanych i lubianych przez widzów prowadzących programy w obu stacjach.

- Chcemy zaintrygować naszego widza, stąd pomysł na nieoczywisty spot, w którym prowadzący z obydwu kanałów przygotowują się do umownej bitwy - dodaje Dagmara Radziuk.

Wystąpili w nim z Kuchni+: Andrzej Andrzejczak i Jurek Sobieniak („M jak mięso”), Jagna Niedzielska („Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek”, „Widelcem po mapie”) i Damian Kordas („Widelcem po mapie”), David Gaboriaud i Matteo Brunetti („Bitwa na smaki”), Andrzej Polan („Czy na pewno umiesz gotować?”, „Grillowa Polana”), Piotr Kucharski („Kucharskiego pomysł na kuchnię”), Marieta Marecka („365 obiadów Mariety Mareckiej”). Z kolei Domo+ reprezentowali: Artur Indyka („TkaniNOWE kreacje”, „Meblokreacje”),Tomasz Pągowski („Remont w 48h”), Damian Urbańczyk („Hotelowa Polska”,„Wyzwanie nowe mieszkanie”), Natalia Sosin-Krosnowska („Daleko od miasta”), Wiesiek Skiba i Maria Semczyszyn („Lifting wnętrz z Marią Semczyszyn” i „Pogotowie remontowe Wieśka”), Marta Czerkies („Kupione i co dalej?”) oraz Karolina Kudłacik („Rośliny Karoliny”).

- Nasza bogata, jesienna oferta programowa na kanałach Kuchnia+ i Domo+ to zarówno powracające sezony dobrze znanych programów, jak i nowe formaty z udziałem lubianych i docenianych prowadzących. Chcemy niezmiennie korzystać z ich doświadczenia i wiedzy, tak by dostarczać naszym widzom rzetelnych informacji i praktycznych porad, a także motywować ich i inspirować do zmiany codziennych nawyków czy przemiany ich przestrzeni - mówi Joanna Zawistowska, Kierownik ds. programowych kanałów lifestylowych i dokumentalnych.

W jesiennej ramówce nowe programy Kuchni+ są przede wszystkim praktyczne: „M jak mięso” oraz „Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek” to, oprócz wspaniałych przepisów, garść niezbędnych i czasem zaskakujących porad, które każdy z nas może wykorzystać w swojej kuchni, aby gotowanie stało się prostsze i bardziej ekonomiczne. Nowością jest także format „Wielkie otwarcie” ukazujący kulisy intrygującego biznesu gastronomicznego i śledzący zmagania tych odważnych, którzy zdecydowali się na otwarcie własnego lokalu.

Jesień w Domo+ to nie tylko powrót bardzo popularnej produkcji „Remont w 48h”, prowadzonej przez Tomasza Pągowskiego, czy kolejny sezon „Daleko od miasta” z Natalią Sosin-Krosnowską. To także zupełnie nowa odsłona wnętrzarskich metamorfoz „TkaniNOWE kreacje” Artura Indyki oraz możliwość obejrzenia z bliska niezwykłych i nierzadko oszałamiających swoim rozmachem dzieł rodzimych architektów, zaprezentowanych w nowym formacie „Luksusowe domy z Omeną”.  

Wraz ze startem kampanii odświeżone i połączone zostały profile Instagramowe kanałów, również fanpage na Facebooku będzie wspólny, tak by bardziej podkreślić ich komplementarność. Kampania jest realizowana poprzez Citylighty, w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+, Canal+ Sport), prasie (m.in. „KUKBUK”, „Kuchnia”, „Sielskie życie”), internecie (Onet, Interia, Wp), radio oraz social mediach (m.in. Facebook, Instagram).

Za realizację spotu reklamowego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, reżyserowała go Julia Rogowska, muzykę skomponował Filip Kuncewicz, wokal The Blu Mantic (Matiwane D Mathews II). Kampanię opracował dział kreacji Platformy CANAL+ pod kierownictwem Arkadiusza Pawlika, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tomasz Terlikowski zastąpi Roberta Mazurka w RMF FM
Robert Mazurek był gospodarzem Porannej Rozmowy w RMF FM o 8-ej od września 2016 roku. Przez osiem lat publicysta przeprowadził w stacji ponad 2000 wywiadów. Słuchacze cenili go za dociekliwość, wyrazistość i dowcip.
Listopadowe nowości w Radiu Nowy Świat
3 listopada, w niedzielę, o godzinie 19:00 na swoją premierową audycję zaprasza Sylwia Chutnik. Pisarka, publicystka, laureatka Paszportu Polityki, trzykrotnie nominowana do nagrody Nike poprowadzi w Radiu Nowy Świat literacką audycję „Kącik różowej grzywki”. W pozostałe niedzielne wieczory na antenie pojawią się programy Andrzeja Poniedzielskiego i Wojciecha...
Autoportret - motoryzacyjny podcast Pulsu Biznesu
Za nami premierowy odcinek podcastu motoryzacyjnego „Autoportret” (grafika w zał.). Jego prowadzącym jest Marcin Bołtryk, dziennikarz od 1998 r. związany z redakcją „Pulsu Biznesu”. Bołtryk we wrześniu br. został Dziennikarzem Roku w konkursie e-Mobility Media Awards promującym działania na rzecz budowania świadomości społecznej w...
Odpowiedź na każdy nastrój w kampanii pakietu FilmBox
Gdy nachodzi ochota na dobry film, nowy serial, mocne wrażenia lub coś dla całej rodziny, z odpowiedzią przychodzi pakiet FilmBox. Grupa Kino Polska z początkiem listopada rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki. Działania reklamowe skupione są wokół promocji pakietu FilmBox, obejmującego 5...
Sergiusz Zgrzebski korespondentem Grupy ZPR Media w USA
Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych dla redakcji Grupy ZPR Media relacjonuje Sergiusz Zgrzebski, który rozpoczął właśnie współpracę jako jej amerykański korespondent.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764