logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+

  PR 11.10.2019, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bitwa-prowadzacych-w-kampanii-kanalow-kuchnia%2B-i-domo%2B,384322,artykul.html

- Profil widza Kuchni+ i Domo+ jest bardzo zbliżony. Przygotowaliśmy pierwszą w historii tych kanałów kampanię reklamową, która w swoim przekazie łączy te dwa brandy. Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem. Tym działaniem chcemy pokazać ich komplementarny charakter oraz wzmocnić ich znajomość i świadomość u obecnych oraz potencjalnych widzów - wyjaśnia Dagmara Radziuk, Brand manager kanałów lifestylowych Platformy CANAL+.

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem znanych i lubianych przez widzów prowadzących programy w obu stacjach.

- Chcemy zaintrygować naszego widza, stąd pomysł na nieoczywisty spot, w którym prowadzący z obydwu kanałów przygotowują się do umownej bitwy - dodaje Dagmara Radziuk.

Wystąpili w nim z Kuchni+: Andrzej Andrzejczak i Jurek Sobieniak („M jak mięso”), Jagna Niedzielska („Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek”, „Widelcem po mapie”) i Damian Kordas („Widelcem po mapie”), David Gaboriaud i Matteo Brunetti („Bitwa na smaki”), Andrzej Polan („Czy na pewno umiesz gotować?”, „Grillowa Polana”), Piotr Kucharski („Kucharskiego pomysł na kuchnię”), Marieta Marecka („365 obiadów Mariety Mareckiej”). Z kolei Domo+ reprezentowali: Artur Indyka („TkaniNOWE kreacje”, „Meblokreacje”),Tomasz Pągowski („Remont w 48h”), Damian Urbańczyk („Hotelowa Polska”,„Wyzwanie nowe mieszkanie”), Natalia Sosin-Krosnowska („Daleko od miasta”), Wiesiek Skiba i Maria Semczyszyn („Lifting wnętrz z Marią Semczyszyn” i „Pogotowie remontowe Wieśka”), Marta Czerkies („Kupione i co dalej?”) oraz Karolina Kudłacik („Rośliny Karoliny”).

- Nasza bogata, jesienna oferta programowa na kanałach Kuchnia+ i Domo+ to zarówno powracające sezony dobrze znanych programów, jak i nowe formaty z udziałem lubianych i docenianych prowadzących. Chcemy niezmiennie korzystać z ich doświadczenia i wiedzy, tak by dostarczać naszym widzom rzetelnych informacji i praktycznych porad, a także motywować ich i inspirować do zmiany codziennych nawyków czy przemiany ich przestrzeni - mówi Joanna Zawistowska, Kierownik ds. programowych kanałów lifestylowych i dokumentalnych.

W jesiennej ramówce nowe programy Kuchni+ są przede wszystkim praktyczne: „M jak mięso” oraz „Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek” to, oprócz wspaniałych przepisów, garść niezbędnych i czasem zaskakujących porad, które każdy z nas może wykorzystać w swojej kuchni, aby gotowanie stało się prostsze i bardziej ekonomiczne. Nowością jest także format „Wielkie otwarcie” ukazujący kulisy intrygującego biznesu gastronomicznego i śledzący zmagania tych odważnych, którzy zdecydowali się na otwarcie własnego lokalu.

Jesień w Domo+ to nie tylko powrót bardzo popularnej produkcji „Remont w 48h”, prowadzonej przez Tomasza Pągowskiego, czy kolejny sezon „Daleko od miasta” z Natalią Sosin-Krosnowską. To także zupełnie nowa odsłona wnętrzarskich metamorfoz „TkaniNOWE kreacje” Artura Indyki oraz możliwość obejrzenia z bliska niezwykłych i nierzadko oszałamiających swoim rozmachem dzieł rodzimych architektów, zaprezentowanych w nowym formacie „Luksusowe domy z Omeną”.  

Wraz ze startem kampanii odświeżone i połączone zostały profile Instagramowe kanałów, również fanpage na Facebooku będzie wspólny, tak by bardziej podkreślić ich komplementarność. Kampania jest realizowana poprzez Citylighty, w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+, Canal+ Sport), prasie (m.in. „KUKBUK”, „Kuchnia”, „Sielskie życie”), internecie (Onet, Interia, Wp), radio oraz social mediach (m.in. Facebook, Instagram).

Za realizację spotu reklamowego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, reżyserowała go Julia Rogowska, muzykę skomponował Filip Kuncewicz, wokal The Blu Mantic (Matiwane D Mathews II). Kampanię opracował dział kreacji Platformy CANAL+ pod kierownictwem Arkadiusza Pawlika, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.
Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych dla użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV. Operator wprowadza do oferty nowy pakiet NEWS, w którym znajdą się popularne kanały informacyjne: TVN24, TVN24BiS, Euronews, Bloomberg i BBC World News.
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności
W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764