logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biura stawiają na kolorowe urządzenia wielofunkcyjne. Canon liderem rynku

  PR 21.03.2022, przeczytano 342 razy
ilustracja

Łatwość użycia, przewidywalne koszty oraz wykorzystanie nowoczesnego oprogramowania chmurowego – to cechy, które sprawiają, że biura częściej wybierają kolorowe urządzenia wielofunkcyjne. Z najnowszego zestawienia przygotowanego przez agencję IDC wynika, że modele te wypierają z rynku rozwiązania monochromatyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biura-stawiaja-na-kolorowe-urzadzenia-wielofunkcyjne.-canon-liderem-rynku,395174,artykul.html

Wzrost znaczenia zdalnej i zdecentralizowanej pracy zmienił technologiczne oblicze polskich biur. Coraz więcej firm stawia na rozwiązania, które pomogą im prowadzić wydajną pracę w trybie hybrydowym i skuteczniej zarządzać całym cyklem życia firmowych dokumentów. Według danych IDC (opublikowanych w zestawieniu WW Hardcopy Peripherals Tracker 2021Q4) w Polsce w czwartym kwartale 2021 r. sprzedano ponad 6100 laserowych urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3. 70 proc. z nich były to urządzenia kolorowe.

Najważniejsze cechy dobrego urządzenia

Na co dziś zwracają uwagę klienci przy wyborze tego typu urządzeń? Jak ocenia Dariusz Szwed, MPS Business Development Manager w Canon Polska, przede wszystkim na najwyższe standardy bezpieczeństwa: – Zwłaszcza w kontekście wzrastającej roli pracy hybrydowej, wyśrubowane normy ochrony przed cyberzagrożeniami to podstawa. Od dawna zwracamy uwagę naszych klientów i partnerów właśnie na te kwestie. Cieszy nas, że świadomość przedsiębiorców stale rośnie, co widać w późniejszych decyzjach zakupowych – zauważa Dariusz Szwed.

Istotna jest także intuicyjność i łatwość użycia. Czyli, jak wylicza ekspert Canon Polska, opcje takie jak szybki start urządzenia w kilka sekund od włączenia, nowoczesne systemy wykrywania podania wielu arkuszy czy eliminacji pustych stron. Liczą się także bardziej techniczne kwestie, takie jak obecność systemu zapobiegania smugom czy łatwy dostęp do serwisu urządzenia.

Dla wielu klientów kluczowa jest także integracja urządzenia wielofunkcyjnego z odpowiednim oprogramowaniem chmurowym. Systemy tego typu sprawiają, że dokumenty można łatwo edytować i udostępniać współpracownikom przebywającym poza biurem. Bardziej zaawansowane platformy oferują ponadto takie funkcje jak asystent katalogowania (pozwalający automatycznie pozyskiwać informacje z papierowych dokumentów i wprowadzać je bezpośrednio do firmowego systemu) czy wygodne śledzenie kosztów użycia urządzenia.

Canon na czele segmentu A3 Color

Według IDC (WW Hardcopy Peripherals Tracker 2021Q4) w czwartym kwartale 2021 r. Canon znalazł się na pierwszym miejscu zestawienia sprzedaży kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 z 28,4 proc. udziałem w rynku w Polsce, a także przejął niemal 25 proc. segmentu kolorowych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Jak podkreśla Dariusz Szwed, tak dobry wynik jest w dużej mierze spowodowany sukcesem rodziny rozwiązań imageRUNNER Advance DX: – Klienci doceniają zwłaszcza ich niezawodność. To potwierdzona doskonałość technologiczna, wynikająca z ciągłego doskonalenia serii – twierdzi ekspert Canon Polska.

Równie dobre wyniki co w Polsce urządzenia imageRUNNER Advance DX uzyskują na całym obszarze EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Wpływ na ich sukces, oprócz doskonałych rezultatów w zakresie niezawodności i bezpieczeństwa, ma również możliwość wsparcia pracy tych maszyn oprogramowaniem Canon uniFLOW Online.

– Urządzenia imageRUNNER Advance DX, w połączeniu z naszym najlepszym oprogramowaniem, stanowią kompletną linię rozwiązań, wpisującą się w nowoczesne trendy i zapotrzebowania biur – dodaje Dariusz Szwed.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764