logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy

  PR 19.04.2024, przeczytano 857 razy
ilustracja

Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych powierzchni biurowych. Bayer niedawno świętowało swoją dziesiątą rocznicę obecności w Olivia Centre. To jedna z najdłużej rezydujących firm w Olivii, zatem przyszedł czas na całkowitą odmianę wnętrz zgodnie z obecnymi trendami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-bayer-zainspirowane-oliwa-spod-kreski-design-anatomy,403918,artykul.html

Naszym wspólnym celem było dostosowanie lokalu do zmieniających się potrzeb i oczekiwań pracowników  – mówi Anna Branicka, architekt prowadzący w Design Anatomy.  Realizacja odbyła się w ramach globalnej strategii Bayer Next Normal Office Concept. W oparciu o nią wprowadziliśmy liczne zmiany w funkcjonalności biura, zachowując istniejący układ ścian i sufitów. Istotne dla nas było, aby realizacja odbyła się w duchu less waste, dzięki czemu udało nam się zoptymalizować koszty modernizacji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Przestrzeń open space została podzielona na mniejsze, bardziej kameralne strefy, co sprzyja efektywnej komunikacji i współpracy między pracownikami. Prywatne gabinety zostały przeprojektowane na rzecz bardziej elastycznych i ogólnodostępnych pomieszczeń, które sprzyjają różnorodnym formom pracy i odpoczynku. W zaprojektowanych na nowo przestrzeniach powstały pokoje cichej pracy, relax roomy zapewniające miejsce do wypoczynku i naładowania baterii, czy snooze roomy, umożliwiające pracownikom krótką drzemkę w ciągu dnia. Wszystko po to by poprawić komfort pracy, koncentrację i wydajność pracowników.

Równocześnie biura zyskały zupełnie nową stylistykę. Tematem przewodnim projektu są nawiązania do Oliwy, historycznej gdańskiej dzielnicy, w której położone jest Olivia Centre.  Gama ciepłych rudości i zieleni nawiązuje do otaczającego krajobrazu. Zadbaliśmy, aby w biurze znalazło się dużo roślin w specjalnie zaprojektowanych donicach, a nawet w ścianach budek akustycznych  – mówi Barbara Wasilewska, architekt z Design Anatomy.  Wprowadziliśmy wiele rozwiązań poprawiających komfort pracy: panele ścienne i ażurowe przegrody, wydzielające poszczególne strefy pracy, wykładziny dywanowe o wysokich parametrach akustycznych. Lokal stał się bardziej elastyczny i przyjazny użytkownikom. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią procesu zachodzących zmian, który odzwierciedla dynamikę biznesową i piękno otaczającego nas świata. To dla nas było wspaniałe wyzwanie.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nowe biuro firmy Bayer nie tylko realizuje nowe trendy, ale także stało się wzorcowym rozwiązaniem, które budzi duże zainteresowanie także innych najemców naszego centrum  – mówi Maciej Kotarski z Olivia Centre.  Regularnie, w czasie rozmów sprzedażowych odwiedzamy to biuro pokazując jak kreatywnie i designersko może wyglądać nowocześnie zaprojektowana przestrzeń biurowa. Budzi powszechny zachwyt i niejednokrotnie jest przyczynkiem do wprowadzenia rozmów na nowe tory.

Źródło: Design Anatomy

Dodatkowe informacje:

fotografie: Tom Kurek

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci...
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?
Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów...
Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764