logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro podróży Almatur klientem Biura Podróży Reklamy

  PR 17.01.2022, przeczytano 268 razy

Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia półrocznej kampanii promującej ofertę letnią obozów i wyjazdów turystycznych dla dzieci i młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-almatur-klientem-biura-podrozy-reklamy,394413,artykul.html

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna – po kilkuletniej przerwie – współpracę z Biurem Podróży i Turystyki Almatur. Agencja wspiera marketera w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii skierowanej do dzieci i młodzieży, oferty letnich obozów tematycznych, oraz wakacyjnych wyjazdów. Kampania, która prowadzona będzie pod hasłem „Całą EKIPĄ na Wakacje” właśnie startuje i potrwa do czerwca.

Grupą docelową kampanii są dzieci i młodzież w wieku 10-18 lat, oraz ich rodzice.

Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie serii dziesięciu „memowych” filmów wideo, realizacja grafik oraz tekstów do postów na platformach społecznościowych Almaturu takich jak: Instagram, YouTube i TikTok, przygotowanie kreacji specjalnej edycji koszulek Almaturu do akcji "Przyprowadź Przyjaciela" oraz "Całą EKIPĄ na Wakacje”. Agencja zorganizuje także kampanię influencerską, obejmującą TikTok (20 influencerów) i Instagram (10 influencerów). Zajmie się też emisjami filmów na wszystkich wymienionych wcześniej platformach społecznościowych i publikacjami na blogach. Agencja podejmie także temat kreacji mailingów oraz stworzenie tutoriala promocyjnego Almaturu, dotyczącego rodzaju i możliwości promocji, jakie oferuje biuro dla stałych i nowych Klientów.

- Cieszymy się, że Almatur, nasz dawny klient, wrócił do nas po kilku latach przerwy i że od razu mamy możliwość uczestniczenia w tak ciekawym projekcie, skierowanym do bardzo wymagającej, a jednocześnie bardzo „wdzięcznej” grupy odbiorców – mówi Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Biuro Podróży Reklamy współpracowało z Almaturem w latach 2013 – 2017 obsługując tę markę w social mediach, jak i realizując kampanie reklamowe, m.in. z udziałem Marcina Gortata.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764