logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy: Dwie kampanie dla marki Oxford

  PR 17.07.2018, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

Hamelin Polska Sp. z.o.o. zleciła agencji Biuro Podróży Reklamy przygotowanie i realizację dwóch kampanii reklamowych dla marki Oxford skierowanych do uczniów i studentów, które odbędą się latem i jesienią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy%3A-dwie-kampanie-dla-marki-oxford,37275,artykul.html

Projekt „Be Cool At School”, który potrwa od 1 sierpnia do 30 września i skierowany będzie do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, oparty będzie na konkursie prowadzonym na dedykowanej stronie www.becoolatschool.pl. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy dokonać zakupu promocyjnego dowolnych produktów z serii Oxford - następnie zarejestrować się na stronie www.becoolatschool.pl i wysłać swoje zgłoszenie. Dla autorów najciekawszych prac czekają wartościowe nagrody: 2x iPhone 7, 4x słuchawki JABRA, 200x plecak Airness, 250x kompletów zeszytów Oxford.

Drugi, skierowany do studentów projekt realizowany będzie pod nazwą „Oxford Student“ w październiku. Głównym celem kampanii skierowanej do studentów będzie promocja aplikacji SCRIBZEE, która umożliwia skanowanie, przeglądanie, edytowanie i udostępnianie notatek z każdego miejsca w dowolnej chwili za pośrednictwem urządzeń mobilnych. SCRIBZEE posiada także funkcję organizowania notatek w samej aplikacji, umożliwia zmianę kolejności stron, czy importowanie ich z dowolnych katalogów z poziomu smartfona. Notatki można również w łatwy sposób udostępniać przez SMS, e-mail, serwisy społecznościowe, Evernote itd. Jednym z elementów kampanii będzie także przeprowadzenie samplingu pod największymi uczelniami w Polsce.

Obie akcje wsparte zostaną kampaniami w internecie obejmującymi: SEM, GDN, remarketing, mobile marketing oraz social media marketing. Za kreację i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiedzialna będzie również agencja Biuro Podróży Reklamy.

W czasie trwania obu projektów, Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiadać również za prowadzenie i moderację profilu Oxford na Facebooku.

Agencja współpracuje projektowo z Hamelin od początku 2016 r. W tym czasie zrealizowała dla tego klienta m.in. kampanię wizerunkową materiałów szkolnych Oxford oraz stworzonej przez Oxford aplikacji mobilnej SOS Notes umożliwiającej szybkie skanowanie oraz udostępnianie notatek zapisanych w formacie PDF.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

Dodatkowe informacje:

Hamelin Sp. z.o.o jest wiodącym producentem artykułów biurowych, szkolnych oraz przeznaczonych dla artystów. W swojej ofercie posiada produkty papiernicze: zeszyty, notesy, bloki, teczki, segregatory, przekładki itp. W skład grupy Hamelin wchodzą międzynarodowe marki, będące liderami na rynku europejskim takie jak: Oxford, Elba czy Unilux.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764