logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy dla kampanii Rockstar Energy Drink

  PR 20.09.2018, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-dla-kampanii-rockstar-energy-drink,379401,artykul.html

Agencja zrealizowała materiały wideo z udziałem performerów, wśród których znaleźli się parkourowcy, deskorolkarze i osoby jeżdżące na rowerach BMX. Z nagranych materiałów agencja stworzyła klipy wideo dotyczące aktywności związanych z miejskim stylem życia, miejskimi sportami i pasjami. Agencja zajęła się wypracowaniem koncepcji wizualnej klipów, wsparciem scenariuszowym i reżyserskim, edycją i kreatywnym montażem klipów oraz efektami wizualnymi.

Przy montażu użyliśmy zabiegu „dynamicznego kolorowania” elementów obrazu, który jest nowym trendem w social mediach. Atrakcyjny wizualnie i nowatorski w formie projekt idealnie wpisuje się w charakter grupy docelowej, dla której social media są naturalną przestrzenią. Miejskie sporty, młodzi ludzie oraz barwne animacje dały w efekcie atrakcyjną wizualnie, energetyzującą całość, która wypełniona jest rockstarową energią #PartyLikeaRockstar“ - mówi Agnieszka Sosnowska, CEO & Partner agencji Biuro Podróży Reklamy.

Celem kampanii jest pokazanie świata marki Rockstar i zwiększenie jej świadomości w grupie docelowej, którą są młodzi mieszkańcy miast.

ilustracjastrzałka

Biuro Podróży Reklamy w grudniu 2017 r. wygrało przetarg na obsługę budżetu digital do końca 2018 r. Zakres obsługi klienta obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnej marki w kanale digital, obsługę kanałów social mediowych oraz realizację dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Zadaniem agencji jest również tworzenie kreacji statycznych i wideo.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764