logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy dla Stomilu Bydgoszcz

  PR 02.12.2021, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

Po wygranym przetargu agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna obsługę klienta – jest nim Stomil Bydgoszcz, który na potrzeby ekspansji międzynarodowej stworzył nową markę. Nowy brand, o nazwie STB Premium Rubber Solutions, zostanie wprowadzony najpierw na rynek niemiecki, a za jego komunikację odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Pierwsza kampania właśnie startuje i potrwa do połowy grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-dla-stomilu-bydgoszcz,393968,artykul.html

Stomil Bydgoszcz SA to firma z ponad 100-letnią tradycją, czołowy polski producent węży hydraulicznych, przemysłowych i innych artykułów gumowych. Stworzenie nowej marki – STB Premium Rubber Solutions - związane jest z planami ekspansji firmy z ofertą produktów premium na rynki zagraniczne. Pierwszym takim krajem, w którym firma planuje jeszcze w tym roku zacząć sprzedawać swoje wybrane produkty pod marką STB (węże hydrauliczne, płyty i wykładziny gumowe oraz sznury profilowe, uszczelnienia i produkty dedykowane) są Niemcy.

Właśnie ruszyła niemiecka strona www.stbpremium.de, przedstawiająca markę STB, jej ofertę produktową oraz zapewniająca dane kontaktowe, kwestionariusz kontaktowy itp. Zostały również przygotowane katalogi, z ofertami wspomnianych kategorii produktowych.

Agencja Biuro Podróży Reklamy pozyskała budżet marki STB w wyniku wygranego przetargu zorganizowanego przez Stomil Bydgoszcz. Współpraca ma charakter długofalowy, umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok.

- Debiut marki STB w Niemczech chcemy wesprzeć przede wszystkim działaniami digitalowymi. Wybraliśmy ofertę Biura Podróży Reklamy, bo była ona dla nas najbardziej przekonująca, najlepiej realizująca założenia naszego briefu. Nie bez znaczenia jest też ogromne doświadczenie digitalowe agencji, także w obszarze B2B oraz znajomość mediów internetowych na rynku niemieckim - mówi Wojciech Kłosowski odpowiadający za marketing w Stomil Bydgoszcz.

Główne cele planowanych na najbliższy rok działań to zbudowanie świadomości nowej marki na rynku niemieckim, budowanie jej wizerunku premium i tworzenie bazy pod wzrost sprzedaży eksportowej Stomilu, najpierw na rynku niemieckim, a docelowo także na innych rynkach europejskich.

Do zadań agencji Biuro Podróży Reklamy należy przygotowanie i implementacja miksu aktywności digitalowych, budujących świadomość i wizerunek nowej marki, oraz generujących ruch na stronie www.stbpremium.de, w tym m.in. zarządzanie reklamami Google Ads, regularna obecność kampanii displayowych na niemieckich portalach branżowych, przygotowywanie akcji mailingowych oraz działania B2B na platformie LinkedIn.

Za kreację logotypu oraz identyfikację wizualną STB Premium Rubber Solutions odpowiada duet designerski Martyna Synkiewicz i Bogusław Gelba. Stronę internetową www.stbpremium.de oraz katalogi produktowe przygotowała firma Intervico – Cezary Dzielicki.

Produkty STB przeznaczone są dla szerokiej grupy sektorów, takich jak: rolnictwo, budownictwo, produkcja maszyn i urządzeń, produkcja spożywcza, jak również kolejnictwo, motoryzacja, górnictwo itp.

Pierwsza kampania przygotowana dla STB przez Biuro Podróży Reklamy startuje w tym tygodniu.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764