logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy obsłuży Dekoral Fashion

  PR 28.02.2015, przeczytano 2336 razy
ilustracjastrzałka

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian przedłużył współpracę na rok 2015 z agencją Biuro Podróży Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-obsluzy-dekoral-fashion,24074,artykul.html

Agencja będzie się zajmowała kompleksową obsługą firmy PPG Deco Polska Sp.z.o.o w zakresie realizacji Kampanii Dekoral Fashion na rok 2015. Agencja zrealizuje kampanię wg autorskiego konceptu. Akcja będzie obejmowała głównie kanały digitalowe oraz ambient marketing. Głównym założeniem kampanii jest wejście w bezpośrednią interakcję z użytkownikami, przy użyciu multimedialnych narzędzi komunikacji.

Projekt realizowany przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral Fashion zakończył się sukcesem. Kampania zdobyła nagrody i wyróżnienia: mi. Webstarfestival, Pióro Roku oraz znalazła się na szortliście konkursów marketingowych - min. Mixx Awards, Złote Spinacze.

Za realizację projektu ze strony klienta odpowiada Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco Polska. Za realizację ze strony agencji odpowiada team: Maciej Mazur – project manager, Dominika Czyż – junior project manager, Łukasz Ludkowski – creative director, Robert Sosnowski – managing director.

Zeszłoroczna strategia zaproponowana przez agencję okazała się właściwa i skuteczna dla marki. Co ciekawe, niektóre elementy naszej kampanii spotkały się z zainteresowaniem oddziałów w innych krajach i zostały w testowej fazie zaadaptowane na rynku amerykańskim i brytyjskim, co uznajemy za nasz wspólny, dodatkowy sukces tej kampanii – mówi Wojciech Kapelusz.

Współpraca w 2015 roku jest wynikiem wygranego przetargu przez agencję.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy


?

Tekst opublikował użytkownik: lubudubupr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764