logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy obsłuży Dekoral Fashion

  PR 28.02.2015, przeczytano 2262 razy
ilustracjastrzałka

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian przedłużył współpracę na rok 2015 z agencją Biuro Podróży Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-obsluzy-dekoral-fashion,24074,artykul.html

Agencja będzie się zajmowała kompleksową obsługą firmy PPG Deco Polska Sp.z.o.o w zakresie realizacji Kampanii Dekoral Fashion na rok 2015. Agencja zrealizuje kampanię wg autorskiego konceptu. Akcja będzie obejmowała głównie kanały digitalowe oraz ambient marketing. Głównym założeniem kampanii jest wejście w bezpośrednią interakcję z użytkownikami, przy użyciu multimedialnych narzędzi komunikacji.

Projekt realizowany przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral Fashion zakończył się sukcesem. Kampania zdobyła nagrody i wyróżnienia: mi. Webstarfestival, Pióro Roku oraz znalazła się na szortliście konkursów marketingowych - min. Mixx Awards, Złote Spinacze.

Za realizację projektu ze strony klienta odpowiada Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco Polska. Za realizację ze strony agencji odpowiada team: Maciej Mazur – project manager, Dominika Czyż – junior project manager, Łukasz Ludkowski – creative director, Robert Sosnowski – managing director.

Zeszłoroczna strategia zaproponowana przez agencję okazała się właściwa i skuteczna dla marki. Co ciekawe, niektóre elementy naszej kampanii spotkały się z zainteresowaniem oddziałów w innych krajach i zostały w testowej fazie zaadaptowane na rynku amerykańskim i brytyjskim, co uznajemy za nasz wspólny, dodatkowy sukces tej kampanii – mówi Wojciech Kapelusz.

Współpraca w 2015 roku jest wynikiem wygranego przetargu przez agencję.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: lubudubupr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764