logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię dla austria.info

  PR 14.09.2016, przeczytano 702 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-przygotuje-kampanie-dla-austria.info,29914,artykul.html

Narodowe Biuro Promocji Austrii austria.info działa na rynku polskim od ponad 20 lat. W obecnej kampanii promocyjnej dla regionu Serfaus-Fiss-Ladis Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród przepięknych, alpejskich krajobrazów i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m n.p.m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada doskonałą, supernowoczesną infrastrukturę narciarską jest też znany jako miejsce idealne do wypoczynku z dziećmi. Wiele różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Goście z Polski są szczególnie mile widziani – z myślą o nich region stworzył stronę internetową w j. polskim www.serfaus-fiss-ladis.at/pl – opowiada Karolina Arendarska z biura austria.info. - Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie w planowaniu kampanii internetowych, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu – dodaje Arendarska.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2016 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w austriackich Alpach. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: działania w blogosferze (opierająca się na współpracy z 7 blogerami) oraz reklama w serwisie YouTube. Jedną z form reklamowych będzie spot video, który znaleźć można na oficjalnym kanale Serfaus-Fiss-Ladis. Ukłonem w stronę polskich gości jest strona internetowa, przygotowana w j. polskim, regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe treści: www.serfaus-fiss-ladis.at/pl. Internauci znajdą tam wiele ciekawych informacji na temat oferty regionu, a także garść praktycznych wskazówek urlopowych.

Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących web, mobile, video, social, content marketing z ambientem oraz innymi działaniami niestandardowymi i nowymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.

Agencja została wybrana agencją roku przez międzynarodowe gremium Epica. Jest także laureatem licznych nagród: Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, 3 Nagrody Główne Kreatura, 2 wyróżnienia Kreatura, Nagroda Główna Mixx Award, wyróżnienie Golden Arrow, Nagroda Główna Pióro Roku, Nagroda Główna Złoty Spinacz, 3 Nagrody Główne Webstar, 4 wyróżnienia Webstar.

Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, Colliers, Canal+, Beko, Toshiba, Pekao Bank Hipoteczny, Media Markt, Invest Bank, mBank, ING, Philips, PWN.pl, WSiP, Imperial-Cinepix, Sony, ESKK, DHL, LUX MED, Statoil, Asus, PWN.pl, Dekoral Fashion, Bondex.

Agencja w 2014 r. została wybrana przez IAB Polska jako agencja obsługująca związek w obszarze digital.


Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764