logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię dla austria.info

  PR 14.09.2016, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-przygotuje-kampanie-dla-austria.info,29914,artykul.html

Narodowe Biuro Promocji Austrii austria.info działa na rynku polskim od ponad 20 lat. W obecnej kampanii promocyjnej dla regionu Serfaus-Fiss-Ladis Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród przepięknych, alpejskich krajobrazów i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m n.p.m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada doskonałą, supernowoczesną infrastrukturę narciarską jest też znany jako miejsce idealne do wypoczynku z dziećmi. Wiele różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Goście z Polski są szczególnie mile widziani – z myślą o nich region stworzył stronę internetową w j. polskim www.serfaus-fiss-ladis.at/pl – opowiada Karolina Arendarska z biura austria.info. - Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie w planowaniu kampanii internetowych, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu – dodaje Arendarska.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2016 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w austriackich Alpach. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: działania w blogosferze (opierająca się na współpracy z 7 blogerami) oraz reklama w serwisie YouTube. Jedną z form reklamowych będzie spot video, który znaleźć można na oficjalnym kanale Serfaus-Fiss-Ladis. Ukłonem w stronę polskich gości jest strona internetowa, przygotowana w j. polskim, regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe treści: www.serfaus-fiss-ladis.at/pl. Internauci znajdą tam wiele ciekawych informacji na temat oferty regionu, a także garść praktycznych wskazówek urlopowych.

Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących web, mobile, video, social, content marketing z ambientem oraz innymi działaniami niestandardowymi i nowymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.

Agencja została wybrana agencją roku przez międzynarodowe gremium Epica. Jest także laureatem licznych nagród: Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, 3 Nagrody Główne Kreatura, 2 wyróżnienia Kreatura, Nagroda Główna Mixx Award, wyróżnienie Golden Arrow, Nagroda Główna Pióro Roku, Nagroda Główna Złoty Spinacz, 3 Nagrody Główne Webstar, 4 wyróżnienia Webstar.

Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, Colliers, Canal+, Beko, Toshiba, Pekao Bank Hipoteczny, Media Markt, Invest Bank, mBank, ING, Philips, PWN.pl, WSiP, Imperial-Cinepix, Sony, ESKK, DHL, LUX MED, Statoil, Asus, PWN.pl, Dekoral Fashion, Bondex.

Agencja w 2014 r. została wybrana przez IAB Polska jako agencja obsługująca związek w obszarze digital.


Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764