logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię dla austria.info

  PR 14.09.2016, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-przygotuje-kampanie-dla-austria.info,29914,artykul.html

Narodowe Biuro Promocji Austrii austria.info działa na rynku polskim od ponad 20 lat. W obecnej kampanii promocyjnej dla regionu Serfaus-Fiss-Ladis Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród przepięknych, alpejskich krajobrazów i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m n.p.m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada doskonałą, supernowoczesną infrastrukturę narciarską jest też znany jako miejsce idealne do wypoczynku z dziećmi. Wiele różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Goście z Polski są szczególnie mile widziani – z myślą o nich region stworzył stronę internetową w j. polskim www.serfaus-fiss-ladis.at/pl – opowiada Karolina Arendarska z biura austria.info. - Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie w planowaniu kampanii internetowych, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu – dodaje Arendarska.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2016 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w austriackich Alpach. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: działania w blogosferze (opierająca się na współpracy z 7 blogerami) oraz reklama w serwisie YouTube. Jedną z form reklamowych będzie spot video, który znaleźć można na oficjalnym kanale Serfaus-Fiss-Ladis. Ukłonem w stronę polskich gości jest strona internetowa, przygotowana w j. polskim, regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe treści: www.serfaus-fiss-ladis.at/pl. Internauci znajdą tam wiele ciekawych informacji na temat oferty regionu, a także garść praktycznych wskazówek urlopowych.

Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących web, mobile, video, social, content marketing z ambientem oraz innymi działaniami niestandardowymi i nowymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych.

Agencja została wybrana agencją roku przez międzynarodowe gremium Epica. Jest także laureatem licznych nagród: Silver Epica Award, Grand Prix Kreatura, 3 Nagrody Główne Kreatura, 2 wyróżnienia Kreatura, Nagroda Główna Mixx Award, wyróżnienie Golden Arrow, Nagroda Główna Pióro Roku, Nagroda Główna Złoty Spinacz, 3 Nagrody Główne Webstar, 4 wyróżnienia Webstar.

Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, Colliers, Canal+, Beko, Toshiba, Pekao Bank Hipoteczny, Media Markt, Invest Bank, mBank, ING, Philips, PWN.pl, WSiP, Imperial-Cinepix, Sony, ESKK, DHL, LUX MED, Statoil, Asus, PWN.pl, Dekoral Fashion, Bondex.

Agencja w 2014 r. została wybrana przez IAB Polska jako agencja obsługująca związek w obszarze digital.


Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764