logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę ze szwedzką firmą Ework Group

  PR 09.10.2019, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z nowym klientem, którym została notowana na giełdzie Nasdaq szwedzka agencja konsultingowa, Ework Group. Projekt ten agencja zdobyła w wyniku przetargu. Pierwszym działaniem agencji dla tego klienta jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii brandingowej, w tym realizacja badania polskiego rynku specjalistów IT pracujących w oparciu o kontrakt B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-rozpoczyna-wspolprace-ze-szwedzka-firma-ework-group,384274,artykul.html

W okresie od października do grudnia 2019 na stronie internetowej www.badanieb2b.eworkgroup.com przeprowadzone zostanie badanie pt. „Wielkie badanie specjalistów IT na B2B”. Badanie ma na celu znalezienie odpowiedzi na pytania jakie są trendy na rynku IT, jak ma się ta branża z perspektywy freelancerów, jakie są ich potrzeby i co wymaga zmian, a w konsekwencji ocena jak ten obszar będzie rozwijał się w przyszłości. Będzie to pierwsze takie badanie na polskim rynku. Badanie zostanie przeprowadzone przy użyciu specjalnie przygotowanej strony internetowej z kwestionariuszem online, w którym znajdą się m.in. pytania dotyczące modelu i komfortu pracy, komfortu finansowego, możliwości rozwoju. Pytania demograficzne z kolei umożliwią scharakteryzowanie grupy zawodowej jaką są specjaliści IT pracujący na B2B. Wyniki badania posłużą do stworzenia ciekawego contentu w komunikacji PR marki. Warto podkreślić, że Ework Group jest pierwszą firmą na polskim rynku IT, która tak mocno skupia się na rozpoznawaniu potrzeb osób pracujących w modelu B2B. Tym samym wychodzi naprzeciw globalnym trendom takim jak Gig Economy.

Poza przeprowadzeniem samego badania, agencja Biuro Podróży Reklamy zajmie się również działaniami promującymi akcję, jak i markę Ework Group na rynku polskim. Działania reklamowe będą obejmowały kreację i emisję reklam z wykorzystaniem Google Display Network, Facebook, LinkedIn i ePR.

Umowa Ework Group z Biurem Podróży Reklamy na stałą obsługę została podpisana na rok i obejmuje działania SEO, WWW, SEM, content marketing oraz zorganizowanie trwającej kwartał kampanii reklamowej związanej z badaniem.

Źródło: Agencja Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive
Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  
Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764