logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę marki Amtra w Internecie

  PR 25.03.2015, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Od 25 marca bieżącego roku Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę w obszarze digital marki Amtra - polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-wygralo-przetarg-na-obsluge-marki-amtra-w-internecie,24318,artykul.html

Agencja jest odpowiedzialna za obsługę marki w kanałach Facebook oraz YouTube wraz z działaniami emisyjnymi. Do zadań Biura Podróży Reklamy należy, m.in. przygotowanie brandingu kampanii „Moje Auto – zawsze zadbane”, w tym jej logotypu, realizacja sesji fotograficznych na potrzeby kampanii, działania z zakresu guerilla marketing, nakręcenie dokumentującego je wideo oraz ePR.

Jak podkreśla Elżbieta Linnert, kierownik marketingu Amtra, o wyborze agencji zdecydował viralowy charakter zaproponowanych działań oraz spójna, ale różnorodna strategia komunikacyjna w social media. „Podoba nam się również element żartu wpisany w zaproponowane przez agencję działania marketingowe, przy jednoczesnym zachowaniu charakteru marki” – dodaje Linnert.   

Współpraca zaplanowana została do końca roku. 

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764