logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy z kampanią dla Fyrklövern

  PR 23.09.2015, przeczytano 2169 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy podjęła współpracę z Fyrklövern. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej produkty marki wśród polskich użytkowniczek internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-z-kampania-dla-fyrkl%C3%B6vern,26049,artykul.html

Marka FYRKLÖVERN rozpoczęła swoją działalność w 1974 r. w Malmö i od początku specjalizuje się w sprzedaży produktów najwyższej jakości. Obecnie to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii.

Firma specjalizuje się w tworzeniu eleganckich zastaw stołowych, szkła, sztućców oraz artykułów dekoracji wnętrz – są to artykuły najwyższej jakości, projektowane i produkowane wyłącznie dla Fyrklövern. Marka cieszy się uznaniem tysięcy wiernych Klientów, ceniących jakość, unikalne wzornictwo i ponadczasowe piękno. 

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu jesiennego w terminie od września do grudnia 2015 i będzie koncentrowała się na zaprezentowaniu pełnej gamy produktów marki. Kampania skierowana będzie przede wszystkim do kobiet dla których ważne jest piękno, funkcjonalność, niepowtarzalne wzornictwo i chwile wspólnie spędzone przy rodzinnym stole. 

W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: SEM – linki sponsorowane, reklama banerowa, remarketing, direct marketing (mailing), reklama w social media (facebook). Jedną z form reklamowych będą również Landing Pages specjalnie dostosowane do konkretnych ofert produktowych.

Agencja istnieje od 2003 roku. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in. Allegro, Samsung, OBI, Colliers, Canal+, Beko, Toshiba, Pekao Bank Hipoteczny, Media Markt, Invest Bank, mBank, ING, Philips, PWN.pl, WSiP, Imperial-Cinepix, Sony, ESKK, DHL, LUX MED, Statoil, Asus, PWN.pl, Dekoral Fashion, Bondex.


Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764