logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy z pieluszkami Dada

  PR 21.07.2016, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na obsługę kampanii digitalowej marki Dada, która w swojej ofercie ma produkty przeznaczone dla dzieci, dostępne w sklepach Biedronka i drogeriach Hebe. Kampania, którą zaplanowała agencja przewiduje szerokie spektrum działań do końca 2017 roku. W tym czasie BPR odpowiedzialne jest za strategię, kreację oraz zakup mediów w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-z-pieluszkami-dada,29350,artykul.html

Współpraca ta niesie za sobą wiele zmian, które mocno zaznaczą obecność marki w internecie. Działania reklamowe rozpoczął konkurs fotograficzny pod nazwą „Fotobudka”, który odbył się w maju. Agencja odpowiedzialna była za stworzenie aplikacji konkursowej, moderację, wyłonienie zwycięzców oraz zakup mediów w internecie. Zostały wykorzystane takie narzędzia jak: SEM, GDN, social media marketing oraz zakup mediów w serwisach parentingowych i współpraca z blogerami. Powstał również kanał social na Instagramie marki Dada.

Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada także za koncepcję i realizację 30 sekundowego spotu produktowo-wizerunkowego Dada rozumie Mamy. Emisja spotu rozpoczęła się 7 czerwca i trwała do 15 lipca.

Działania te miały na celu zaangażowanie odbiorców i przybliżenie mu nowego oblicza producenta pieluszek Dada, który zapowiada launch nowych produktów.

W najbliższym czasie zostanie wprowadzona do sklepów AppStore i Google Play darmowa gra edukacyjna dla najmłodszych Uczymy się bawiąc, zaprojektowana przez agencję, sygnowana logiem Dada.

Kolejnym krokiem jest zmiana layoutu i funkcjonalności strony www.dada.pl, która dostosowana została także na potrzeby mobile. Strona ta oprócz sekcji typowo produktowej zaprezentuje równie atrakcyjne treści dla użytkowników, czyli przede wszystkim przyszłych i obecnych mam oraz ich pociech. Start nowej strony przewidywany jest na 25 lipca.

Powyższe działania stanowią tylko część dwuletniej strategii, które marka zaplanowała z agencją.

Po stronie klienta za kampanię odpowiedzialna będzie Alicja Głowacka – Commercial Specialist firma Ontex, Aleksandra Surdyk – Marketing Manager JMP. Po stronie agencji: Robert Sosnowski – Managing Director, Dominika Czyż – Project Manager, Bartłomiej Otremba – Concept Manager, Agata Lenartowicz – Junior Project Manager oraz Michał Bocheński – Technology Manager.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764