logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu Schneider, kampania w maju

  PR 07.05.2019, przeczytano 1324 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii będzie Internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-podrozy-reklamy-zwyciezca-przetargu-schneider%2C-kampania-w-maju,382319,artykul.html

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w kanałach digital oraz wspierającej ją kampanii outdoorowej. Kampania rozpocznie się w maju i potrwa do końca września 2019 r.

W ramach kampanii Biuro Podróży Reklamy przygotuje i przeprowadzi test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny udostępniony będzie na przygotowanym landing page’u „Litery i charaktery”. Będzie przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników przesłanej w formie skanu poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik napisze to samo zdanie. We współpracy z grafologiem zostanie przygotowanych kilka głównych typów osobowości, które będą dopasowywane do użytkownika na podstawie przesłanego skanu (lub zdjęcia) próbki charakteru pisma. Każdy z profili będzie zawierał opis danego typu osobowości wraz z wizualizacją oraz zostanie skorelowany z wybranym produktem Schneidera. Wynikami testu użytkownicy będą mogli dzielić się w social mediach.

- Poprzez korelację danych demograficznych z typami osobowości i cechami pisma, otrzymamy ciekawe dane statystyczne bazujące np. na tym, ile osób danej płci odpowiada danemu profilowi psychologicznemu lub atrybutowi pisma. Dane pozwolą na stworzenie angażujących treści, które zostaną użyte w komunikacji produktów Schneidera m.in. w social mediach, publikacjach PR, artykułach czy infografikach - zapowiada Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

- Z radością informujemy, że rozpoczynamy tę specjalną akcję w Polsce. Pokazuje ona, że pismo odręczne może być czymś więcej niż tylko zapisanymi słowami - pismo odręczne jest wyrazem tego jacy jesteśmy - podkreśla Nicola Luigi Schwarzwälder, Product Manager Schneider Schreibgeräte GmbH.

Główne kanały komunikacji, które wykorzystane zostaną w kampanii digital to: Facebook, Instagram, Google Display Network i działania z zakresu e-PR. Kampania outdoorowa, wspierająca działania reklamowe w internecie, obejmie 6 największych miast w Polsce. Wykorzystane w niej zostaną billboardy i citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych.

- Kampania będzie pierwszą tego typu akcją w branży artykułów piśmienniczych realizowaną dla marki Schneider w Polsce. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z wielkim zainteresowaniem nie tylko wśród Klientów znających bardzo dobrze ofertę produktową, ale zaintryguje tych, którzy dotychczas o marce nie wiedzieli zbyt wiele. Jak pokazuje doświadczenie, najbardziej zwracają uwagę i zapadają w pamięć działania niestandardowe, których realizacji podjęliśmy się wspólnie z Centralą firmy Schneider i agencją Biuro Podróży Reklamy - Patrycja Zieja, Product Manager firmy PBS Connect Polska, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów firmy Schneider w Polsce.

Źródło: Agencja Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764