logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio

  PR 24.02.2020, przeczytano 729 razy
ilustracja

Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-gazeta.pl-z-oferta-content-studio,385819,artykul.html

Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnego klienta, do wykorzystania m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych.

Za rozwój oferty Content Studio odpowiada dedykowany zespół działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl, który na bieżąco współpracuje zarówno z działem sprzedaży, jak i zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO.

Angażujące treści to podstawa efektywnej sprzedaży – już ponad 87% decyzji zakupowych rozpoczyna się w wyszukiwarce, a internauci czytają nawet kilkanaście artykułów poświęconych danym produktom przed dokonaniem zakupu*. Biuro reklamy Gazeta.pl wpisuje się w ten trend i oferuje markom wsparcie w tworzeniu interesujących treści.

– Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści – codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764