logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio

  PR 24.02.2020, przeczytano 655 razy
ilustracja

Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-gazeta.pl-z-oferta-content-studio,385819,artykul.html

Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnego klienta, do wykorzystania m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych.

Za rozwój oferty Content Studio odpowiada dedykowany zespół działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl, który na bieżąco współpracuje zarówno z działem sprzedaży, jak i zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO.

Angażujące treści to podstawa efektywnej sprzedaży – już ponad 87% decyzji zakupowych rozpoczyna się w wyszukiwarce, a internauci czytają nawet kilkanaście artykułów poświęconych danym produktom przed dokonaniem zakupu*. Biuro reklamy Gazeta.pl wpisuje się w ten trend i oferuje markom wsparcie w tworzeniu interesujących treści.

– Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści – codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IMM: RMF FM, Wirtualna Polska oraz Onet na podium rankingu
Po miesiącu przerwy na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w kwietniu 2023 roku stacja była cytowana przez inne media ponad 2,2 tysiąca razy. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą tylko 17 odwołań mniej. Trzecią pozycję zajmuje Onet, na który powoływano się blisko...
Bazujący na sztucznej inteligencji program, przygotowany przez polskich naukowców, pomoże w pracy moderatorom, którzy czyszczą internet z nielegalnych treści. Program ma rozpoznawać wideo, obrazy i teksty o charakterze pedofilskim.
W czwartek, 1 czerwca o godz. 15:00, na stronie głównej Onet.pl ukaże się premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy.
IAB Europe zaprasza na cykl webinarów o najnowszej wersji Transparency & Consent Framework - TCF v2.2 dedykowanym wydawcom, dostawcom technologii i CMP.
Przez cały czerwiec program TVP HD będzie odkodowany dla abonentów sieci Orange, którzy posiadają pakiet Optymalny lub pakiet Orange Love Standard w technologii kablowej (IPTV).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764