logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku”

  PR 11.01.2021, przeczytano 318 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-grupy-wyborcza-z-tytulem-_digitalowy-fighter-roku_,389792,artykul.html

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2020” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano przede wszystkim elastyczność i przygotowanie biur reklamy mediów do działania w szczególnych okolicznościach związanych z pandemią.  

Wyróżnienie „Digitalowy fighter roku” dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza potwierdza, że dział sprzedaży „Gazety Wyborczej” znakomicie reaguje na zmieniające się okoliczności i dostosowuje ofertę do potrzeb reklamodawców. Na tak pozytywną ocenę z pewnością wpłynął dynamiczny rozwój usług reklamowych na Wyborcza.pl takich, jak Content Categories, zapewniające klientom brand safety, czy sprawnie wdrożone festiwale i debaty online.  

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza zostało także ocenione jako najlepsze biuro na rynku dzienników w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. W uzasadnieniu można przeczytać: „W kategorii profesjonalnej obsłu­gi kampanii internetowych nie ma sobie równych. Klienci uważają także, że jest elastyczne i sprawne w sytuacjach zmiany, doceniają również ciekawe formaty i rozwiązania, jakie proponuje. Biorąc pod uwagę sytuację pandemii, to biuro reklamy spisało się na szóstkę”.  

Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, zdaniem badanych, cieszy się zaufaniem, daje poczucie bezpieczeństwa i potrafi elastycznie reagować na potrzeby klienta. Ankietowani wysoko ocenili też profesjonalną obsługę kampanii.

Sytuacja pandemiczna przyspieszyła proces transfor­macji rozwiązań reklamowych „Gazety Wyborczej" do świata digital. W badaniu szczególną uwagę zwrócono na to, jak dobrze Wyborcza.pl poradziła sobie podczas pandemii. Czytelnicy, szukając wiarygodnych źródeł informacji, kierowali się do wydawców, których darzą największym zaufaniem. W tym okresie serwis Wyborcza.pl zanotował 67-procentowy wzrost odsłon, a aplikacja Wyborcza 60-procentowy wzrost pobrań.  

W raporcie „Biura Reklamy 2020” wyróżnienie jako „Pewny partner w biznesie” otrzymał też zespół reklamy radiowej Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-17 listopada 2020 r. przez Kantar Millward Brown.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764