logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku”

  PR 11.01.2021, przeczytano 541 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-grupy-wyborcza-z-tytulem-_digitalowy-fighter-roku_,389792,artykul.html

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2020” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano przede wszystkim elastyczność i przygotowanie biur reklamy mediów do działania w szczególnych okolicznościach związanych z pandemią.  

Wyróżnienie „Digitalowy fighter roku” dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza potwierdza, że dział sprzedaży „Gazety Wyborczej” znakomicie reaguje na zmieniające się okoliczności i dostosowuje ofertę do potrzeb reklamodawców. Na tak pozytywną ocenę z pewnością wpłynął dynamiczny rozwój usług reklamowych na Wyborcza.pl takich, jak Content Categories, zapewniające klientom brand safety, czy sprawnie wdrożone festiwale i debaty online.  

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza zostało także ocenione jako najlepsze biuro na rynku dzienników w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. W uzasadnieniu można przeczytać: „W kategorii profesjonalnej obsłu­gi kampanii internetowych nie ma sobie równych. Klienci uważają także, że jest elastyczne i sprawne w sytuacjach zmiany, doceniają również ciekawe formaty i rozwiązania, jakie proponuje. Biorąc pod uwagę sytuację pandemii, to biuro reklamy spisało się na szóstkę”.  

Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, zdaniem badanych, cieszy się zaufaniem, daje poczucie bezpieczeństwa i potrafi elastycznie reagować na potrzeby klienta. Ankietowani wysoko ocenili też profesjonalną obsługę kampanii.

Sytuacja pandemiczna przyspieszyła proces transfor­macji rozwiązań reklamowych „Gazety Wyborczej" do świata digital. W badaniu szczególną uwagę zwrócono na to, jak dobrze Wyborcza.pl poradziła sobie podczas pandemii. Czytelnicy, szukając wiarygodnych źródeł informacji, kierowali się do wydawców, których darzą największym zaufaniem. W tym okresie serwis Wyborcza.pl zanotował 67-procentowy wzrost odsłon, a aplikacja Wyborcza 60-procentowy wzrost pobrań.  

W raporcie „Biura Reklamy 2020” wyróżnienie jako „Pewny partner w biznesie” otrzymał też zespół reklamy radiowej Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-17 listopada 2020 r. przez Kantar Millward Brown.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764