logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska kolejny rok z rzędu z tytułem „Biura Reklamy Internetowej Roku”

  PR 09.12.2022, przeczytano 228 razy

5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-ringier-axel-springer-polska-kolejny-rok-z%C2%A0rzedu-z%C2%A0tytulem-_biura-reklamy-internetowej-roku_,398302,artykul.html

Biuro Reklamy RASP zostało docenione za innowacyjne podejście do rynku, systematyczny rozwój oferty i konsekwencję we wdrażaniu wielowątkowej strategii. Ważnym argumentem za przyznaniem tego tytułu były też wyniki badań satysfakcji klientów. Klienci docenili atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne i potwierdzili elastyczność w działaniu oraz sprawność w razie zmian w trakcie kampanii.

– Wyróżnienia jakie otrzymaliśmy w tegorocznym raporcie „Media i Marketing Polska” są dla nas powodem do dumy, ale również zobowiązaniem na przyszłość. Osiągnięte wyniki tylko dopingują nas do dalszego rozwoju i działania, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów – mówi Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer w Ringier Axel Springer Polska.

W kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”, wyróżnienie dla Ringier Axel Springer Polska zostało przyznane za jakość dostarczaną partnerom biznesowym. W badaniu Kantara, przewagę w stosunku do konkurencji Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska osiągnęło pod względem zaufania i bezpieczeństwa, jakie oferuje klientom, a także profesjonalnej obsługi kampanii, atrakcyjnych formatów i rozwiązań.

Badanie dla „Media i Marketing Polska” przeprowadziła firma Kantar Polska metodą CATI w październiku br. W badaniu swoje opinie wyraziło 151 respondentów. Byli to specjaliści z domów mediowych, którzy działają w imieniu swoich klientów i realizują kampanie z biurami reklamy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w...
Nowa odsłona serwisu Horecatrends.pl
Nowy rok, nowa odsłona – autorski portal Grupy PTWP – horecatrends.pl odświeżył swoją stronę, aby jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań swoich użytkowników. Dodatkowa zakładka – HoReCa b2b to odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby rynku. Poszerzenie witryny o tematykę ściśle biznesową pozwoli dostarczyć zainteresowanym kanałem...
20 stycznia 2022 r. w warszawskiej siedzibie “Gazety Wyborczej” odbyła się gala podsumowująca akcję “Zaprojektowane po ludzku. Miasto bardziej wspólne”. Podczas wydarzenia poznaliśmy zwycięzców konkursu na przyjazne człowiekowi przestrzenie miejskie.
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764