logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska kolejny rok z rzędu z tytułem „Biura Reklamy Internetowej Roku”

  PR 09.12.2022, przeczytano 348 razy

5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-ringier-axel-springer-polska-kolejny-rok-z%C2%A0rzedu-z%C2%A0tytulem-_biura-reklamy-internetowej-roku_,398302,artykul.html

Biuro Reklamy RASP zostało docenione za innowacyjne podejście do rynku, systematyczny rozwój oferty i konsekwencję we wdrażaniu wielowątkowej strategii. Ważnym argumentem za przyznaniem tego tytułu były też wyniki badań satysfakcji klientów. Klienci docenili atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne i potwierdzili elastyczność w działaniu oraz sprawność w razie zmian w trakcie kampanii.

– Wyróżnienia jakie otrzymaliśmy w tegorocznym raporcie „Media i Marketing Polska” są dla nas powodem do dumy, ale również zobowiązaniem na przyszłość. Osiągnięte wyniki tylko dopingują nas do dalszego rozwoju i działania, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów – mówi Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer w Ringier Axel Springer Polska.

W kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”, wyróżnienie dla Ringier Axel Springer Polska zostało przyznane za jakość dostarczaną partnerom biznesowym. W badaniu Kantara, przewagę w stosunku do konkurencji Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska osiągnęło pod względem zaufania i bezpieczeństwa, jakie oferuje klientom, a także profesjonalnej obsługi kampanii, atrakcyjnych formatów i rozwiązań.

Badanie dla „Media i Marketing Polska” przeprowadziła firma Kantar Polska metodą CATI w październiku br. W badaniu swoje opinie wyraziło 151 respondentów. Byli to specjaliści z domów mediowych, którzy działają w imieniu swoich klientów i realizują kampanie z biurami reklamy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764