logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro RAS Polska z tytułem Biura Reklamy Internetowej Roku 2021

  PR 03.12.2021, przeczytano 290 razy

Według raportu specjalnego „Biura Reklamy 2021”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-ras-polska-z-tytulem-biura-reklamy-internetowej-roku-2021,394007,artykul.html

Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zostało docenione za ciekawe rozwiązania reklamowe oraz technologiczne. W uzasadnieniu do nagrody głównej czytamy również, że Biuro Reklamy RAS Polska potrafi zaskakiwać pomysłami, inicjatywami i produktami oraz że oferowane rozwiązania bazują na treściach wysokiej jakości. Z kolei w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska wyróżniło się przede wszystkim atrakcyjnymi formatami i rozwiązaniami, które są elastycznie dostosowywane do potrzeb Klientów. Z pełną treścią uzasadnienia można się zapoznać w nowym numerze magazynu „Media i Marketing Polska”.

– Przede wszystkim dziękuję wszystkim, którzy tak wysoko ocenili nasze Biuro Reklamy. Wyróżnienia jakie otrzymaliśmy w tegorocznym raporcie „Media i Marketing Polska” są dla nas powodem do dumy, ale również zobowiązaniem na przyszłość. Osiągnięte wyniki tylko dopingują nas do dalszego rozwoju i działania, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów – mówi Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer w Ringier Axel Springer Polska.

Badanie dla „Media i Marketing Polska” przeprowadziła firma Kantar Polska metodą CATI w październiku br. W badaniu swoje opinie wyraziło 179 respondentów. Byli to specjaliści z domów mediowych, którzy działają w imieniu swoich klientów i realizują kampanie z biurami reklamy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu. W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na  trzech kanałach National Geographic. Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak „Katastrofa w Przestworzach” czy „Przedziwna...
31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764