logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro RAS Polska z tytułem Biura Reklamy Internetowej Roku 2021

  PR 03.12.2021, przeczytano 672 razy

Według raportu specjalnego „Biura Reklamy 2021”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-ras-polska-z-tytulem-biura-reklamy-internetowej-roku-2021,394007,artykul.html

Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zostało docenione za ciekawe rozwiązania reklamowe oraz technologiczne. W uzasadnieniu do nagrody głównej czytamy również, że Biuro Reklamy RAS Polska potrafi zaskakiwać pomysłami, inicjatywami i produktami oraz że oferowane rozwiązania bazują na treściach wysokiej jakości. Z kolei w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska wyróżniło się przede wszystkim atrakcyjnymi formatami i rozwiązaniami, które są elastycznie dostosowywane do potrzeb Klientów. Z pełną treścią uzasadnienia można się zapoznać w nowym numerze magazynu „Media i Marketing Polska”.

– Przede wszystkim dziękuję wszystkim, którzy tak wysoko ocenili nasze Biuro Reklamy. Wyróżnienia jakie otrzymaliśmy w tegorocznym raporcie „Media i Marketing Polska” są dla nas powodem do dumy, ale również zobowiązaniem na przyszłość. Osiągnięte wyniki tylko dopingują nas do dalszego rozwoju i działania, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów – mówi Mariusz Wąsiński, Chief Sales Officer w Ringier Axel Springer Polska.

Badanie dla „Media i Marketing Polska” przeprowadziła firma Kantar Polska metodą CATI w październiku br. W badaniu swoje opinie wyraziło 179 respondentów. Byli to specjaliści z domów mediowych, którzy działają w imieniu swoich klientów i realizują kampanie z biurami reklamy.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764