logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Kanałem Sportowym

  PR 04.11.2022, przeczytano 519 razy

Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie www.kanalsportowy.pl oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-tvp-rozpoczyna-wspolprace-z-kanalem-sportowym,397853,artykul.html

Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola. Kanał na YouTube subskrybuje już ponad 900 tys. osób, a opublikowane na nim materiały zanotowały łącznie ok. 420 mln wyświetleń.

Strona internetowa www.kanalsportowy.pl daje użytkownikom dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe.

- Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - mówi Adrian Wojtaszek, Zastępca Dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV - w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.

Źródło: TVP S.A.

TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764