logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes

  PR 06.07.2020, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biuro-reklamy-tvp-wspiera-maly-biznes,387676,artykul.html

W ramach wspomnianej kwoty, 15-sekundowy film reklamowy zostanie wyemitowany 4 razy na ogólnopolskich antenach TVP1 i TVP2, 30 razy na antenach tematycznych TVP i jej partnerów, oraz pojawi się 20 tysięcy razy w serwisie TVP VOD. W powyższej kwocie mieści się także przesłanie filmu reklamowego za pomocą systemu „Kliper”. Taki zestaw emisji i ekspozycji można multiplikować – maksymalnie cztery razy.

Każdy nowy klient bezpośredni może skorzystać z oferty dwukrotnie, w lipcu i sierpniu bieżącego roku. Nowym reklamodawcą jest podmiot, którego reklamy nie były dotychczas obecne na antenach TVP.

Nie obowiązują ograniczenia co do wielkości obrotu firmy, która może skorzystać z oferty.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet satelitarny pozwoli połączyć się z siecią z dowolnego miejsca na świecie
Największe korporacje technologiczne inwestują w rozwój systemów satelitarnego internetu, aby podłączyć do sieci jak największy odsetek społeczeństwa i wymazać z mapy świata białe plamy komunikacyjne. Najbardziej zaawansowane prace w tej materii prowadzi firma SpaceX, która wysłała już pierwsze eksperymentalne satelity. Mają stworzyć podwaliny internetu...
Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego...
Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764