
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
Jako Zarząd ZFPR okazujemy dużą wdzięczność Katarzynie za jej pracę, która niejednokrotnie była motorem działań samego Związku oraz firm członkowskich. Cieszymy się również na objęcie tego stanowiska przez Cezarego, przed którym zadania nie tylko kontynuacji dotychczasowych działań Związku, lecz także rozwoju projektów, by głos public relations był jeszcze bardziej słyszalny – powiedziała Katarzyna Życińska, Prezeska Związku Firm Public Relations.
Cezary Nowak jest doświadczonym managerem w obszarze komunikacji i public relations, który wyróżnia się pasją do budowania wizerunku marki, wizją i umiejętnościami przywódczymi. Przez ostatnie lata związany był z firmami transportowymi, w których odpowiadał m.in. za budowę strategii krótko- i długoterminowych, komunikację strategii rozwoju, a także pozycjonowanie przedstawicieli firmy. Pełnił m.in. funkcje Rzecznika Prasowego, Zastępcy Dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji oraz Dyrektora Biura Komunikacji. Wcześniej zaś prowadził fundację działającą na rzecz lokalnych społeczności. Jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Filologia Polska na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Public Relations, organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Jestem podekscytowany i zobowiązany podejmując się zadania prowadzenia Biura Związku Firm Public Relations, odgrywającego kluczową rolę w kształtowaniu standardów branży i najlepszych praktyk na rynku – powiedział Cezary Nowak, Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations.
Kwiecień jest ostatnim miesiącem pracy dotychczasowej Dyrektorki Biura, Katarzyny Rudzik, która pełni tę funkcję od ponad 4 lat, a w ZFPR pracuje niemal 7 lat. Przez cały ten czas Katarzyna z ogromnym zaangażowaniem przyczyniała się do rozwoju Biura oraz budowania pozycji ZFPR w środowisku public relations.
Źródło: Związek Firm Public Relations