logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biurowce - jak idealnie zarządzać reklamami najemców?

  PR 20.11.2019, przeczytano 201 razy

Biurowce rosną jak grzyby po deszczu. Zwykle zaskakują rozwiązaniami architektonicznymi, doskonale wkomponowują się w krajobraz. Są przemyślane prawie w każdym calu by najemcom pracowało się przyjemnie. Dlaczego prawie? Bo prawie nigdy architekci projektując biurowce nie planują powierzchni i rozwiązań na ekspozycję logotypów firm wynajmujących biura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biurowce---jak--idealnie-zarzadzac-reklamami-najemcow,384785,artykul.html

Takie powierzchnie są szalenie ważne, bo firmy wynajmujące powierzchnie biurowe chcą zaznaczyć swoją obecność w biurowcu. Rozwiązania umożliwiające mocowania elementów identyfikacji powinny być przemyślane tak, by "nie kaleczyły” elewacji lub dachu w przypadku rotacji najemców.

Idealnym rozwiązaniem są pylony. Stanowią wolnostojącą bryłę, która może przybierać dowolne kształty od nowoczesnych, przez stylizowane, kończąc na pylonach silnie nawiązujących do charakterystycznych elementów elewacji budynku zintegrowanych z ogólną wizją architekta.

Wysokość pylonów jest dowolna, jednak należy pamiętać, że zbyt mały pylon, nie spełni swojej funkcji właściwie, eksponowane treści będą za małe, niewidoczne i nieczytelne. Oprócz informacji o najemcach warto umieścić na pylonie logo biurowca i dane kontaktowe. Estetyczny pylon może nie tylko informować, ale także zachęcać do odwiedzenia obiektu.

Zaplanowane i przemyślane rozwiązania powodują, że najemca, klient, rentier, konserwator i esteta miejski będą z zadowoleniem spoglądać zarówno na biurowiec jak i jego identyfikację wizualną.

Źródło: Graffico


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Graffico



Graffico o sobie:

Swoim Kontrahentom oferujemy innowacyjne, zintegrowane oraz starannie zaplanowane rozwiązania. Dzięki doświadczeniu, kreatywności, jakości i pełnemu zaangażowaniu zespołu naszych specjalistów, tworzymy efektowną, a zarazem efektywną identyfikację wizualną, która zauważalnie wzmacnia wartość oraz rozpoznawalność marek naszych Kontrahentów.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimo światowej pandemii dla mnie zeszły rok był cudowny, bo urodziłam wymarzoną, zdrową córkę. Jako pracująca mama posiadam znacznie mniej czasu na pisanie artykułów (choć moja doba ma tyle samo godzin, co doba Einsteina...). Jednak praca nadal jest moją pasją. Dlatego postanowiłam popracować nad treścią oraz formą moich tekstów. Postaram się pisać...
Atrakcyjność siatkówki versus piłka nożna dla marketerów
Dwa plemiona – fani siatkówki oraz piłki nożnej. W internetowych komentarzach, wypowiedziach niektórych dziennikarzy czy, rzadziej, samych zawodników pojawiają się argumenty w dyskusji dotyczącej tego, która dyscyplina jest lepsza, bardziej wymagająca sportowo i zasługuje na większe zainteresowanie. Spór ten jednak ostatecznie wydaje się...
Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica
Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej multisensoryczna, tym lepiej. Klienci niezwykle cenią sobie dobre relacje z marką. Według badań, aż 2/3...
Nowa identyfikacja wizualna Uniwersytetu Fryderyka Chopina
Wraz z początkiem 2020 r. Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina unowocześnił formę komunikacji, wprowadzając zgodny z obowiązującymi trendami profesjonalny system identyfikacji wizualnej (SIW). Zasady konstrukcji znaku, sposoby jego zastosowania oraz obowiązującą kolorystykę opisano w Księdze Znaku UMFC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764