logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biurowce - jak idealnie zarządzać reklamami najemców?

  PR 20.11.2019, przeczytano 134 razy

Biurowce rosną jak grzyby po deszczu. Zwykle zaskakują rozwiązaniami architektonicznymi, doskonale wkomponowują się w krajobraz. Są przemyślane prawie w każdym calu by najemcom pracowało się przyjemnie. Dlaczego prawie? Bo prawie nigdy architekci projektując biurowce nie planują powierzchni i rozwiązań na ekspozycję logotypów firm wynajmujących biura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biurowce---jak--idealnie-zarzadzac-reklamami-najemcow,384785,artykul.html

Takie powierzchnie są szalenie ważne, bo firmy wynajmujące powierzchnie biurowe chcą zaznaczyć swoją obecność w biurowcu. Rozwiązania umożliwiające mocowania elementów identyfikacji powinny być przemyślane tak, by "nie kaleczyły” elewacji lub dachu w przypadku rotacji najemców.

Idealnym rozwiązaniem są pylony. Stanowią wolnostojącą bryłę, która może przybierać dowolne kształty od nowoczesnych, przez stylizowane, kończąc na pylonach silnie nawiązujących do charakterystycznych elementów elewacji budynku zintegrowanych z ogólną wizją architekta.

Wysokość pylonów jest dowolna, jednak należy pamiętać, że zbyt mały pylon, nie spełni swojej funkcji właściwie, eksponowane treści będą za małe, niewidoczne i nieczytelne. Oprócz informacji o najemcach warto umieścić na pylonie logo biurowca i dane kontaktowe. Estetyczny pylon może nie tylko informować, ale także zachęcać do odwiedzenia obiektu.

Zaplanowane i przemyślane rozwiązania powodują, że najemca, klient, rentier, konserwator i esteta miejski będą z zadowoleniem spoglądać zarówno na biurowiec jak i jego identyfikację wizualną.

Źródło: Graffico


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Graffico



Graffico o sobie:

Swoim Kontrahentom oferujemy innowacyjne, zintegrowane oraz starannie zaplanowane rozwiązania. Dzięki doświadczeniu, kreatywności, jakości i pełnemu zaangażowaniu zespołu naszych specjalistów, tworzymy efektowną, a zarazem efektywną identyfikację wizualną, która zauważalnie wzmacnia wartość oraz rozpoznawalność marek naszych Kontrahentów.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reputacja stanowi 63 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick, globalną sieć działającą w obszarze komunikacji i zaangażowania, reputacja ma coraz większe znaczenie i staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych, reputacja odpowiedzialna jest średnio za...
Zmiany i wyzwania w handlu 4.0 – technologie w służbie maszynowej
Rozważania na temat cyfrowej transformacji w sektorze internetowego handlu zdają się mieć nieco groteskowy charakter, z racji tego, że każda platforma sprzedażowa opiera większość swojego funkcjonowania na nowych technologiach. Mimo wszystko, wchodząc w nowy rok, warto przeanalizować dynamikę rozwoju IT i e-handlu w branżach, z którymi najtrudniej utożsamić nam...
Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej wyłącznie własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. Niektóre z tych słów już zupełnie przestały być kojarzone z nazwą marki lub produktu, a...
Marketing u dewelopera - rozwiązania zwiększające sprzedaż nieruchomości
Branża deweloperska opiera się na ludziach i relacjach. Nowe technologie i rozwiązania, które zdominowały wiele innych gałęzi gospodarki, i w tym przypadku mogą stanowić efektywne narzędzie do zarządzania tymi relacjami. W jaki sposób wykorzystać je, aby prowadzić skuteczny marketing w branży deweloperskiej? Odpowiedź poniżej.
Premiera nowego produktu w konsumenckiej gałęzi świata IT to jak narodziny Royal Baby – oczy całego świata zwrócone są na Microsoft, Apple czy Google, które na deskach sali konferencyjnej składają nam obietnicę dostarczenia nowej jakości. Czasem jednak okazuje się, że nawet w najlepszej rodzinie trafi się czarna owca, a długo oczekiwane „cudowne dziecko inżynierów”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764