logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bizhub C451 – biurowy system wielofunkcyjny Konica Minolta

  PR 05.08.2007, przeczytano 2476 razy
ilustracjastrzałka

Firma Konica Minolta zaprezentowała nowe rozwiązanie przeznaczone dla klientów instytucjonalnych oraz firm usługowych. System biurowy bizhub C451 oferuje zaawansowane funkcje drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów. Łączy funkcjonalność kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz ekonomicznej drukarki pracującej w trybie monochromatycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bizhub-c451--biurowy-system-wielofunkcyjny-konica-minolta,5926,artykul.html

Urządzenie drukuje i kopiuje z taką samą prędkością w kolorze i czerni, tj. 45 stron A4 na minutę, może więc skutecznie konkurować pod względem wydajności z urządzeniami do druku czarnobiałego. System dobrze sprawdzi się w działach handlowo - marketingowych, jak również w środowiskach kontrolnych i logistycznych.

Bizhub C451 jest jednym z pierwszych urządzeń wielofunkcyjnych na rynku, które gwarantuje 100% wydajności druku i kopiowania dwustronnego. Jest to możliwe dzięki mechanizmowi opracowanemu przez firmę Konica Minolta bazującemu na specjalnym systemie wałka odwracającego. Umożliwia to szybką produkcję materiałów reklamowych i innych dokumentów dwustronnych bez utraty prędkości druku. Korzystając z dodatkowego modułu do profesjonalnego wykańczania wydruków, prace można zszywać, dziurkować oraz składać.

Wbudowany skaner usprawnia dystrybucję dokumentów w biurze, tym bardziej, że jest wyposażony w funkcję zmniejszenia rozmiaru plików i skanowania dokumentów bezpośrednio do poczty elektronicznej. Bizhub C451 posiada cyfrowy faks oferujący - oprócz opcji wysyłania i odbierania papierowych dokumentów - również funkcję przesyłania faksów do poczty e-mail. Pracownicy mogą przechowywać dokumenty w wersji elektronicznej w wirtualnych skrzynkach na dysku twardym urządzenia. Dostęp do nich mają określeni użytkownicy lub wybrane grupy. Rozwiązanie to pozwala współdzielić materiały w zespole lub dziale firmy.

Urządzenie bizhub C451 pracuje w oparciu o technologie najnowszej generacji, jak nagrzewanie indukcyjne, dzięki któremu maszyna obsługuje bogatą gamę mediów (np. papier o gramaturze 300 g/m²). O jakości wydruków decyduje, stworzony w laboratoriach badawczych Konica Minolta, toner polimeryzowany Simitri HD. Unikalny kształt cząsteczek tonera sprawia, że wydruki charakteryzują się m.in. zwiększoną trwałością nadruku i odpornością na blaknięcie. Zautomatyzowane zarządzanie kolorami oraz integrację z niemal każdym środowiskiem sieciowym zapewnia urządzeniu sterownik Emperon. Dla wymagających użytkowników przewidziano możliwość zastosowania kontrolera druku EFI Fiery (opcja), który daje szerokie możliwości zarządzania barwą oraz całym procesem druku.

System biurowy bizhub C451 to rozwiązanie dla firm szczególnie dbających o poufność danych. Urządzenie posiada opcję biometrycznej autoryzacji użytkowników, polegającą na identyfikacji osób uprawnionych do korzystania z urządzenia poprzez każdorazowe sprawdzenie układu żył palca dłoni specjalnym skanerem. Metoda jest nie tylko szybka i skuteczna, ale także zwalnia pracowników z obowiązku pamiętania haseł dostępu do maszyny. Opcjonalnie można zainstalować w urządzeniu bezstykowy czytnik kart IC.

Bizhub C451 zawiera pakiet narzędzi administratora PageScope Suite służący do zarządzania sprzętem i monitorowania jego stanu. W ramach serwisu posprzedażnego maszynę można dodatkowo objąć zdalną diagnostyką CS Remote Care, prowadzoną przez firmę Konica Minolta przy użyciu technologii GSM. Bizhub C451 automatycznie powiadamia serwis o zbliżającym się terminie przeglądu, stanie podzespołów maszyny i zapasie materiałów eksploatacyjnych, co pozwala zapewnić ciągłość pracy urządzenia.

System biurowy bizhub C451 jest dostępny w 9 delegaturach firmy Konica Minolta (m.in. w Bydgoszczy, Łodzi, Warszawie) oraz u partnerów handlowych firmy na terenie całej Polski. Cena urządzenia jest uzależniona od konfiguracji.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764