logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bizhub Pro C6000 firmy Konica Minolta urządzeniem roku 2011

  PR 09.08.2011, przeczytano 2585 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Europejskich Magazynów Poligraficznych (European Digital Press Association — EDP) przyznało urządzeniu bizhub PRO C6000 tytuł Najlepszego Kolorowego Produkcyjnego Urządzenia Drukującego na Papier Cięty w roku 2011. Niskonakładowe urządzenie produkcyjne Konica Minolta przekonała do siebie ekspertów EDP szybkością, łatwością programowania i wysoką rozdzielczością wydruków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bizhub-pro-c6000-firmy-konica-minolta-urzadzeniem-roku-2011,13180,artykul.html

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wiadomości, że EDP uznało bizhub PRO C6000 za Urządzenie Roku 2011 — powiedział Adam Bieniewski, Production Printing&Solutions Manager Konica Minolta Business Solutions Polska. — To dla nas wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ do Stowarzyszenia EDP należą najbardziej prestiżowe magazyny poświęcone tematyce druku cyfrowego w Europie, a Jury bierze pod uwagę tylko najlepsze produkty na rynku.

Bizhub PRO C6000 to niskonakładowe urządzenie produkcyjne, przeznaczone przede wszystkim dla firm poligraficznych, firm drukujących duże ilości materiałów, centralnych punktów reprograficznych (CRD) oraz pracowników agencji reklamowych. System zapewnia rozdzielczość 1200 x 1200 dpi i 8-bitową głębię koloru. W urządzeniu można wykorzystywać papiery o gramaturze do 300 g/m2, dysponuje ono też wieloma funkcjami związanymi z wykańczaniem dokumentów m.in. możliwością zszywania i dziurkowania. Zwycięskie urządzenie charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami, prostotą programowania oraz jakością wydruku zbliżoną do parametrów druku offsetowego.

- Tworząc urządzenie bizhub PRO C6000, kierowaliśmy się potrzebami dynamicznie rozwijającej się branży poligraficznej — dodaje Adam Bieniewski. — Urządzenie zapewnia najwyższą możliwą jakość wydruku przy jednoczesnym zachowaniu niewielkich rozmiarów i niskiej ceny systemu.

bizhub PRO C6000 zostało uznane przez EDP za Urządzenie Roku 2011. Jury przyznające nagrodę doceniło – oprócz wielu innych cech – jego niewielkie wymiary.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

Dodatkowe informacje:

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład grupy Konica Minolta Holdings z siedzibą w Japonii. Konica Minolta dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi dla biznesu, usprawniające procesy związane z drukowaniem, kopiowaniem i archiwizacją dokumentów.
Konica Minolta jest producentem i dostawcą drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i cyfrowych systemów produkcyjnych monochromatycznych i kolorowych. Firma stale powiększa swoją ofertę, koncentrując się na urządzeniach do druku w kolorze.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764