logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biznes w obiektywie - konkurs fotograficzny Forbesa

  PR 07.07.2016, przeczytano 2096 razy

30 czerwca 2016 ruszył konkurs fotograficzny „Biznes w obiektywie” organizowany przez miesięcznik „Forbes”. Zgłoszone do konkursu zdjęcia będą oceniać osoby znane z okładek magazynu „Forbes” oraz jego listy 100 najbogatszych Polaków– Rafał Brzoska, Zbigniew Grycan, Grażyna Kulczyk, Solange Olszewska i Rafał Rojek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biznes-w-obiektywie---konkurs-fotograficzny-forbesa,29223,artykul.html

Przewodniczącą jury została Agata Leman, dyrektor artystyczna miesięcznika. Konkurs jest podzielony na 11 etapów, w każdym z nich zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Potrwa do 30 czerwca 2017 roku.

Chcemy stworzyć galerię polskiego biznesu – tłumaczy Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji miesięcznika „Forbes”. - Nie tylko przedsiębiorców i przedsiębiorczyń, ale i sytuacji. Sytuacji śmiesznych i poważnych, wzruszających i wstydliwych, charakterystycznych i wyjątkowych, a przede wszystkim godnych zapamiętania.

Wszystkie zdjęcia zgłaszane w poszczególnych etapach konkursu, po przejściu wymogów formalnych, podlegają ocenie jury, które wyłoni zwycięzców danego etapu. Solange Olszewska szuka przede wszystkim prac autentycznych i szczerych. Grażyna Kulczyk ceni sobie zdjęcia nowatorskie, Zbigniew Grycan stawia na emocje. Rafał Brzoska docenia klarowność przekazu a Roman Rojek preferuje czarno-białą fotografię. Więcej informacji o kryteriach, którymi będą kierowali się członkowie jury, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu i wymogi techniczne zdjęć można znaleźć na stronie http://bizneswobiektywie.forbes.pl/

Nagrodą w każdym etapie konkursu jest publikacja zdjęć w miesięczniku „Forbes”. Autorzy najlepszych prac danego miesiąca mają szansę powalczyć o nagrodę główną, która zostanie przyznana po upływie roku, na zakończenie pierwszej edycji konkursu. 

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764