logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Biznes wie, że po kryzysie musi się zmienić, ale nie ma na to czasu

  PR 14.07.2020, przeczytano 480 razy

84% pytanych w badaniu "Marketing, Innovation, and Technology" twierdzi, że rozwój firmy uzależniony jest od inwestycji w innowacje i technologie. Wydawać by się mogło, że wobec tego, aktywnie pozyskują wiedzę i wdrażają kolejne rozwiązania. Niestety - blisko połowa ankietowanych przeznacza co najwyżej 25% swojego czasu na tego typu działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biznes-wie%2C-ze-po-kryzysie-musi-sie-zmienic%2C-ale-nie-ma-na-to-czasu,387770,artykul.html

Globalny lockdown pokazał, że firmy, które inwestują w innowacje i nie boją się nowych technologii były bezpieczniejsze podczas kryzysu. Kluczowa stała się również komunikacja na linii konsument - biznes. Okazało się, że klienci oczekują możliwości nawiązania dialogu z markami oraz chcą by brandy wpływały na otaczającą nas rzeczywistość.

- Badania przeprowadzone podczas lockdownu przez firmę Berlin Cameron wykazały, że 43% milenialsów uważa, że powinnością marek jest wyjść przed szereg i pomagać. Już co czwarty z nich wierzy, że firmy potrafią wywierać tak samo silny wpływ na społeczeństwo jak rząd - mówi Tomasz Sokół, członek zarządu Online Advertising Network, agencji specjalizującej się w kampaniach realizowanych w modelu programmatic.

Inwestycja z bonusem

Raport "Marketing, Innovation, and Technology" przygotowany przez Association of National Advertisers (ANA) ujawnia, że ​​istnieje znaczący rozdźwięk między tym, co według marketerów doprowadzi do przyszłego wzrostu i budowania marki - innowacja i technologie - a tym, ile czasu poświęcają na poznanie i realizację tych praktyk. 84% respondentów badania potwierdza, że ich zdaniem rozwój firmy uzależniony jest od inwestycji w innowacje i technologie. Jednocześnie 45% ze wszystkich ankietowanych przyznaje, że na wspomniane działania przeznacza mniej niż 25% swojego czasu.

- Transfer do cyfrowego świata to jeden z efektów COVID-19, to oznacza, że wirtualne doświadczenia klientów stają się ważnym elementem strategii kreacji i sprzedaży produktów marki. Według raportu ANA technologia i innowacje mogą pomóc firmom w identyfikowaniu nowych możliwości i podniesieniu wydajności przedsiębiorstwa - zauważa Marcin Filipowicz, wiceprezes Audience Network specjalizującej się w marketingu online wspartego Big Data.

Oskubani z czasu

Jak twierdzą autorzy raportu, pracownicy kreatywni mają zbyt mało czasu, co wynika z wymogu rozszerzonego zakresu pracy i pilnych problemów, jakie pojawiają się w czasie rzeczywistym. Dlatego ewentualne szkolenia czy inna forma przekazywania wiedzy, muszą być dostarczane w skoncentrowanych formatach informacyjnych, które będą odpowiednio niewielkie i mobilne. Ponadto sami marketerzy twierdzą, że wolą uczyć się poprzez interaktywne laboratoria, pokazy, studia przypadków i grupy dyskusyjne.

Więcej niż połowa ankietowanych, która wzięła udział w raporcie "Marketing, Innovation, and Technology" uważa, że ​​jest gotowa poradzić sobie z problemami związanymi z innowacjami i technologią marketingową, które mogą pojawić się w ciągu najbliższych dwóch lat.

Badanie wykazało również, że Big Data i analityka, pomiary i umiejętność rozliczenia podejmowanych inwestycji, np. wykorzystując wskaźnik ROI (Return On Investment / zwrot z inwestycji) oraz doświadczenia klientów (customer experience) najbardziej skorzystają w wyniku wdrożenia kolejnych innowacji i technologii.

Biorąc pod uwagę luki, jakie udało się ujawnić w raporcie, stowarzyszenie ANA wydało zalecenia, które mają usprawnić pracę organizacji i ich działów kreatywnych. Obejmują one łączenie przyszłego wzrostu marki z innowacjami i technologią, szczególnie w zakresie marketingu. Firmy powinny również identyfikować obszary biznesowe, które skorzystają na marketingu wspieranym innowacjami i technologią, a także inwestować jak najwięcej czasu i zdobywać wiedzę na temat tych rozwiązań metodami preferowanymi przez marketerów.

Dzięki takiemu modelowi działania będą w stanie nie tylko skutecznie odpowiedzieć na wymagania klientów, ale również je wyprzedzać.

Źródło: inPlus Media

www.inplusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764