logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Bizneskochaświat – Onet wspiera firmy działające na rzecz zrównoważonego rozwoju

  PR 30.04.2021, przeczytano 553 razy

Onet rusza z ogólnopolską akcją, której celem jest wspieranie firm dbających o zrównoważony rozwój. Od 28 kwietnia br. klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, których działania wspierają realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami”. Z kolei firmy i organizacje, które wprowadzają innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, mogą zgłaszać się do programu i w ramach akcji otrzymać wsparcie w promocji swoich pomysłów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bizneskochaswiat-%E2%80%93-onet-wspiera-firmy-dzialajace-na-rzecz-zrownowazonego-rozwoju,391287,artykul.html

W ramach inicjatywy, od 28 kwietnia br. klienci Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” korzystając ze specjalnej oferty. Za każde 100 PLN przeznaczone na kampanię dotyczącą zrównoważonego rozwoju, otrzymają 25 PLN do wykorzystania na kampanię we wskazanych formatach oraz certyfikat. Kolejne 25 PLN zasili fundusz na promocję dla „Zaangażowanych Dobroczyńców”, czyli firm, które wprowadziły innowacje lub produkty, które zmieniają świat na lepsze, jednak nie dysponują budżetami reklamowymi. Aby zgłosić się do programu w roli „Świadomego Reklamodawcy” lub „Zaangażowanego Dobroczyńcy” należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej akcji www.bizneskochaswiat.onet.pl.

– Jako jeden z największych wydawców w Polsce, używamy siły naszego głosu, aby mówić o zrównoważonym rozwoju. Uruchamiamy akcję #BiznesKochaŚwiat, ponieważ wierzymy, że trzeba głośno mówić zarówno o problemach współczesnego świata, jak i o rosnącej liczbie inicjatyw, które mają przyczynić się do ich rozwiązania. Wspaniałe rzeczy robią i duże korporacje i mniejsi gracze – warto, aby nasi czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów się o nich dowiedzieli. Innowacje w zakresie ochrony przyrody, walki z wykluczeniami czy na rzecz równouprawnienia, powstają w licznych startupach – ta akcja to również szansa dla nich, aby zaistnieć. W walce o lepszy świat trzeba łączyć siły i działać razem – o tym jest właśnie ta akcja  – mówi Olga Korolec, Dyrektor Marketingu oraz Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska.

#BiznesKochaŚwiat jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji #BiznesKochaBiznes, której budżet na pomoc firmom dotkniętym kryzysem spowodowanym epidemią koronawirusa, wyniósł 1,8 mln PLN.

Akcja #BiznesKochaŚwiat wzbogaci działania Ringier Axel Springer Polska związane z promowaniem idei zrównoważonego rozwoju. Jako członek UN Global Compact, Ringier Axel Springer w Polsce wspiera realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, uruchamiając akcje takie, jak m.in. #NiechŻyjePlaneta, w ramach której namawia do zmiany nawyków i podjęcia konkretnych wyzwań proekologicznych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764