logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Bizneskochaświat – Onet wspiera firmy działające na rzecz zrównoważonego rozwoju

  PR 30.04.2021, przeczytano 555 razy

Onet rusza z ogólnopolską akcją, której celem jest wspieranie firm dbających o zrównoważony rozwój. Od 28 kwietnia br. klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, których działania wspierają realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami”. Z kolei firmy i organizacje, które wprowadzają innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, mogą zgłaszać się do programu i w ramach akcji otrzymać wsparcie w promocji swoich pomysłów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bizneskochaswiat-%E2%80%93-onet-wspiera-firmy-dzialajace-na-rzecz-zrownowazonego-rozwoju,391287,artykul.html

W ramach inicjatywy, od 28 kwietnia br. klienci Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” korzystając ze specjalnej oferty. Za każde 100 PLN przeznaczone na kampanię dotyczącą zrównoważonego rozwoju, otrzymają 25 PLN do wykorzystania na kampanię we wskazanych formatach oraz certyfikat. Kolejne 25 PLN zasili fundusz na promocję dla „Zaangażowanych Dobroczyńców”, czyli firm, które wprowadziły innowacje lub produkty, które zmieniają świat na lepsze, jednak nie dysponują budżetami reklamowymi. Aby zgłosić się do programu w roli „Świadomego Reklamodawcy” lub „Zaangażowanego Dobroczyńcy” należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej akcji www.bizneskochaswiat.onet.pl.

– Jako jeden z największych wydawców w Polsce, używamy siły naszego głosu, aby mówić o zrównoważonym rozwoju. Uruchamiamy akcję #BiznesKochaŚwiat, ponieważ wierzymy, że trzeba głośno mówić zarówno o problemach współczesnego świata, jak i o rosnącej liczbie inicjatyw, które mają przyczynić się do ich rozwiązania. Wspaniałe rzeczy robią i duże korporacje i mniejsi gracze – warto, aby nasi czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów się o nich dowiedzieli. Innowacje w zakresie ochrony przyrody, walki z wykluczeniami czy na rzecz równouprawnienia, powstają w licznych startupach – ta akcja to również szansa dla nich, aby zaistnieć. W walce o lepszy świat trzeba łączyć siły i działać razem – o tym jest właśnie ta akcja  – mówi Olga Korolec, Dyrektor Marketingu oraz Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska.

#BiznesKochaŚwiat jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji #BiznesKochaBiznes, której budżet na pomoc firmom dotkniętym kryzysem spowodowanym epidemią koronawirusa, wyniósł 1,8 mln PLN.

Akcja #BiznesKochaŚwiat wzbogaci działania Ringier Axel Springer Polska związane z promowaniem idei zrównoważonego rozwoju. Jako członek UN Global Compact, Ringier Axel Springer w Polsce wspiera realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, uruchamiając akcje takie, jak m.in. #NiechŻyjePlaneta, w ramach której namawia do zmiany nawyków i podjęcia konkretnych wyzwań proekologicznych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764