logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biznesowe ujęcie mediów społecznościowych – Kongres For Social Media 2019

  PR 11.01.2019, przeczytano 229 razy

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biznesowe-ujecie-mediow-spolecznosciowych-%E2%80%93-kongres-for-social-media-2019,380761,artykul.html

Odbywający się cyklicznie Kongres For Social Media to święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych. W czasie wykładów dowiedzą się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu. Nauczą się oceniać  potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce. A co więcej, nawiążą ciekawe i trwałe kontakty biznesowe, bo i temu sprzyja obecność na Kongresie.

Mocna strona? Merytortyka!

Organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.

W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów – praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania Social Media właśnie do celów biznesowych. Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w Social Mediach.

Czego się spodziewać?

Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem:

  • Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.
  • A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.
  • I last but not least: temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?

Tematy wystąpień na tegorocznym Kongresie:

  • Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu.
  • Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi.
  • 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt.
  • Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować.
  • Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady.
  • Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę
  • Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie.
  • Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn.

BILETY

  • Swój bilet złapiesz na http://forsm.pl/#Formularz  – już od 520 zł.

W PAKIECIE:

  • Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
  • Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
  • Możliwość indywidualnych konsultacji
  • Welcome pack
  • Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
  • Podczas dłuższej przerwy lunch
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

Więcej na: www.forsm.pl

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: „Czy leci z nami robot?”
Blisko 73 proc. dziennikarzy ma pozytywne nastawienie do AI i z ciekawością czeka na to, co jeszcze przyniesie faktyczne wprowadzenie tej technologii. Taki sam procent jest zdania, że sztuczna inteligencja wpłynie pozytywnie na ich codzienność lub znacznie ją odmieni. To wyniki z przeprowadzonego przez agencję PR d*fusion communication badania pt. „Czy leci z nami...
Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM
Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764