logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biznesowe ujęcie mediów społecznościowych – Kongres For Social Media 2019

  PR 11.01.2019, przeczytano 186 razy

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biznesowe-ujecie-mediow-spolecznosciowych-%E2%80%93-kongres-for-social-media-2019,380761,artykul.html

Odbywający się cyklicznie Kongres For Social Media to święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych. W czasie wykładów dowiedzą się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu. Nauczą się oceniać  potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce. A co więcej, nawiążą ciekawe i trwałe kontakty biznesowe, bo i temu sprzyja obecność na Kongresie.

Mocna strona? Merytortyka!

Organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.

W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów – praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania Social Media właśnie do celów biznesowych. Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w Social Mediach.

Czego się spodziewać?

Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem:

  • Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.
  • A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.
  • I last but not least: temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?

Tematy wystąpień na tegorocznym Kongresie:

  • Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu.
  • Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi.
  • 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt.
  • Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować.
  • Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady.
  • Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę
  • Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie.
  • Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn.

BILETY

  • Swój bilet złapiesz na http://forsm.pl/#Formularz  – już od 520 zł.

W PAKIECIE:

  • Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
  • Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
  • Możliwość indywidualnych konsultacji
  • Welcome pack
  • Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
  • Podczas dłuższej przerwy lunch
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

Więcej na: www.forsm.pl

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone