logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Björn Wesström nowym dyrektorem w Kodak’s Graphic Communications Group

  PR 10.02.2008, przeczytano 1422 razy
ilustracjastrzałka

Björn Wesström został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego International Clusters w Kodak’s Graphic Communications Group. Będzie odpowiadał za rynki Europy Wschodniej, Rosji, Środkowego Wschodu oraz Afryki, jak również liczne kraje Europy Południowej, w których Kodak GCG nie posiada bezpośredniego kanału sprzedaży, a współpracuje z lokalnymi partnerami handlowymi i serwisowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bj%C3%B6rn-wesstr%C3%B6m-nowym-dyrektorem-w-kodaks-graphic-communications-group,6775,artykul.html

Wesström przejął stanowisko od Gérarda Cardineta, wiceprezesa ds. sprzedaży działu GCG w regionie EAMER (Europa, Środkowy Wschód i Afryka), który tymczasowo nadzorował działania działu International Clusters. Na przestrzeni 30-letniego doświadczenia w pracy dla firmy Kodak, Wesström pełnił różne funkcje z zakresu zarządzania i rozwoju biznesu. Z pochodzenia Szwed, podczas swojej drogi zawodowej pracował w licznych krajach regionu EAMER. Od 2005 zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego działu GCG na obszar Skandynawii.

Po wielu interesujących latach spędzonych w Skandynawii jestem dumny i niezwykle zadowolony, że właśnie mnie wybrano do pełnienia tej nowej międzynarodowej funkcji, wiążącej się z pracą w dużym i zróżnicowanym regionie świata, która z pewnością przyniesie wiele emocjonujących wyzwań i możliwości rozwoju – mówi Björn Wesström. – Dział International Clusters obejmuje swym zasięgiem kraje o dynamicznych i rozwijających się gospodarkach oraz rynki wschodzące, na których zarówno nasi obecni jak i potencjalni klienci z pewnością będą coraz bardziej zainteresowani najwyższej jakości rozwiązaniami firmy Kodak. Moją ambicją jest, aby Kodak był w stanie wspierać naszych klientów i partnerów z tego regionu w sposób, który pozwoli im pozostać konkurencyjnymi przy jednoczesnym rozwoju przedsiębiorstw.

Na stanowisku dyrektora zarządzającego w regionie Skandynawii Björna Wesströma zastąpi Philippe Berte. Obaj pełnią swoje nowe stanowiska od 1 stycznia tego roku. Björn Wesström w dalszym ciągu pełni też funkcję dyrektora zarządzającego firmy Kodak AB, firmy holdingowej należącej do koncernu Kodak nadzorującej jego działalność w krajach skandynawskich.

Źródło: Kodak Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764