logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blablacar rusza z kampanią w Lublinie

  PR 12.10.2022, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Serwis BlaBlaCar ruszył z kampanią promocyjną adresowaną do mieszkańców Lublina. Celem aktywności jest wsparcie przejazdów autobusowych, możliwych do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy. Głównym elementem akcji są okazyjne przejazdy za połowę ceny. Działania objęły ekspozycję billboardową oraz digital, a także influencer marketing i ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blablacar-rusza-z-kampania--w-lublinie,397579,artykul.html

1 października br., ruszyła rozpoczęła się kampania BlaBlaCar adresowana do Lublina i okolic. Jak podkreśla marka, powodem wyboru tego miasta jest dynamicznie rosnący popyt na zakup biletów autokarowych w tym kierunku. W okresie czerwiec-lipiec br. ich sprzedaż wzrosła aż o 300 proc. Tym samym Lubelszczyzna uplasowała się na drugiej lokacie w kraju pod kątem najpopularniejszych regionów rezerwujących przejazd autobusem w BlaBlaCar, ustępując jedynie miejsca Małopolsce.

Aktywności promować będą atrakcyjne cenowo wybrane połączenia do i z Lublina – tańsze o 50 proc. względem standardowych w 10 miastach w kraju. Od 1 października br. na terenie miasta pojawi się kilkanaście nośników wielkoformatowych, o wymiarach 600x300 i 504x238 cm. Jednocześnie trwać będą działania online, obejmujące YouTube – reklamy w trzech formatach: 6, 15 i 20 sekund, Facebook – posty sponsorowane statyczne i wideo oraz reklamy w serwisie, a także TikTok – działania z lokalnymi twórcami. Za kreację odpowiada Labcon, studio Koyot Design i agencja marketingowa MAIK. Ta ostatnia odpowiada również za zakup nośników outdoorowych. Z kolei zakupem mediów online zajęła się agencja Labcon. Działania public relations oraz współpracę z influencerami prowadzi dfusion communication. Uzupełnieniem kampanii są także broszury rozdawane w okolicach centrum miasta.

Działania potrwają do końca br. Marka zapowiada, że wkrótce ujawni najbardziej spektakularny element akcji.

Źródło: dfusion communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764