logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blablacar rusza z kampanią w Lublinie

  PR 12.10.2022, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Serwis BlaBlaCar ruszył z kampanią promocyjną adresowaną do mieszkańców Lublina. Celem aktywności jest wsparcie przejazdów autobusowych, możliwych do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy. Głównym elementem akcji są okazyjne przejazdy za połowę ceny. Działania objęły ekspozycję billboardową oraz digital, a także influencer marketing i ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blablacar-rusza-z-kampania--w-lublinie,397579,artykul.html

1 października br., ruszyła rozpoczęła się kampania BlaBlaCar adresowana do Lublina i okolic. Jak podkreśla marka, powodem wyboru tego miasta jest dynamicznie rosnący popyt na zakup biletów autokarowych w tym kierunku. W okresie czerwiec-lipiec br. ich sprzedaż wzrosła aż o 300 proc. Tym samym Lubelszczyzna uplasowała się na drugiej lokacie w kraju pod kątem najpopularniejszych regionów rezerwujących przejazd autobusem w BlaBlaCar, ustępując jedynie miejsca Małopolsce.

Aktywności promować będą atrakcyjne cenowo wybrane połączenia do i z Lublina – tańsze o 50 proc. względem standardowych w 10 miastach w kraju. Od 1 października br. na terenie miasta pojawi się kilkanaście nośników wielkoformatowych, o wymiarach 600x300 i 504x238 cm. Jednocześnie trwać będą działania online, obejmujące YouTube – reklamy w trzech formatach: 6, 15 i 20 sekund, Facebook – posty sponsorowane statyczne i wideo oraz reklamy w serwisie, a także TikTok – działania z lokalnymi twórcami. Za kreację odpowiada Labcon, studio Koyot Design i agencja marketingowa MAIK. Ta ostatnia odpowiada również za zakup nośników outdoorowych. Z kolei zakupem mediów online zajęła się agencja Labcon. Działania public relations oraz współpracę z influencerami prowadzi dfusion communication. Uzupełnieniem kampanii są także broszury rozdawane w okolicach centrum miasta.

Działania potrwają do końca br. Marka zapowiada, że wkrótce ujawni najbardziej spektakularny element akcji.

Źródło: dfusion communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764