logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez i Kamil Glik w nowym spocie reklamowym

  PR 05.06.2017, przeczytano 2153 razy
ilustracjastrzałka

Dla firmy Blachotrapez działającej na rynku pokryć dachowych rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. 15 lutego firma podpisała umowę partnerską z PZPN, następnie doszło do porozumienia z Kamilem Glikiem, który został ambasadorem marki. Jednak to nie koniec, już 8 czerwca rusza kampania reklamowa, której osią będzie nowy spot, z udziałem polskiego obrońcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blachotrapez-i-kamil-glik-w-nowym-spocie-reklamowym,32714,artykul.html

„Dachy wielu pokoleń” to hasło, które wpisuje się w filozofię marki Blachotrapez. Podkreśla ono jakość i trwałość produktów marki, ale również determinację i konsekwencję firmy w dążeniu do celu. Naturalnie więc, slogan będzie towarzyszył także tegorocznej kampanii wizerunkowej marki, tym razem jednak w komunikacji weźmie udział Kamil Glik, jeden z czołowych obrońców świata, reprezentant Polski na nadchodzące Mistrzostwa Świata w piłce nożnej i ambasador marki.

– Podpisując umowę z PZPN od razu zaczęliśmy zastanawiać się, który z naszych zawodników będzie najlepszym odzwierciedleniem wartości naszej firmy. Chodziło nam o osobę, która odważnie realizuje cele, walczy do końca i nie boi się ciężkiej pracy. Kamil wpisuje się idealnie w te założenia i cieszymy się, że będziemy mieli okazję razem pracować – podkreśla Krzysztof Maraszek, dyrektor marketingu Blachotrapez.

Osią komunikacji planowanej na 2017 rok kampanii reklamowej będzie spot reklamowy, który przygotowała agencja Heads Advertising z Krakowa. Pierwsza oficjalna emisja odbędzie się 10 czerwca, przed meczem reprezentacji Polski z Rumunią na antenie telewizji Polsat. Jednak Blachotrapez już teraz oferuje przedsmak emocji – na stronie firmy obejrzeć można film z kulis kręcenia spotu.

Wsparciem dla kampanii reklamowej w telewizji, będą działania online i w social media oraz działania konkursowe, prowadzone również na antenie Radia ZET, mające zaangażować odbiorców marki do wspólnego kibicowania biało czerwonym.

Źródło: Blachotrapez

www.blachotrapez.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764