logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski

  PR 18.08.2017, przeczytano 859 razy
ilustracjastrzałka

Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blachotrapez-przedluza-kontrakt-z-reprezentacja-polski,33431,artykul.html

Blachotrapez został Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski w lutym br., teraz umowa została przedłużona.

- Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – powiedział Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

W ramach umowy Blachotrapez w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski oraz logotypem drużyny. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo firma Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.

- Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

- PZPN jest postrzegany jako wiarygodna, rozpoznawalna marka o dużym zasięgu, dlatego też jako firma chcemy być z nią utożsamiani. Pragniemy wspierać ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów. Ponadto jest w nas bardzo dużo emocji zbliżonych do tych, które pojawiają się w sporcie. Dlatego też w strategii marketingowej i na płaszczyźnie wizerunkowej chcemy wspierać instytucje, które łączą w sobie te wszystkie wartości – dodała Renata Skawska, współwłaścicielka firmy Blachotrapez.

Źródło: Blachotrapez

www.blachotrapez.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Osobiście stoję na stanowisku, że firma Blachotrapez powinna być sponsorem tytularnym i mieć prawo do wpisania swojej nazwy w nazwę reprezentacji.

Robert Lewandowski, reprezentant Blachotrapez Polski. To brzmi po prostu wyśmienicie.

,

A jakżeż by brzmiało w ustach komentatorów sportowych z całego świata... mniód i ożeszki.  

avatar użytkownika
,

W Polsce nazwa jest z pewnością problematyczna ze względu na nie dający się ominąć zlepek skojarzeniowy. Ale czy ten typ karkołomności nazwy będzie za granicą atutem czy przeszkodą nie wiemy - i Ty też nie wiesz.  

,

Nie wiem, ale już trenuję wypowiadanie na głos.
Za każdym razem brzmi jednakowo śmiesznie.
  

avatar użytkownika
,

Śmiesznie to znaczy marketingowo nieskutecznie?  

,

Jeśli celem tej współpracy jest ośmieszenie reprezentacji Polski, to już się udało.

Innych celów do osiągnięcia nie widzę.
  

avatar użytkownika
,

Ośmieszenie w czyich oczach? Twoich, czy może kibiców? Zobaczmy czy ktoś w tej sprawie podnosi larum... Widzisz coś?  

,

Dotknąłeś, jak mniemam przypadkiem, istotnej kwestii - na ile przeciętny kibic rozumie rolę takiego sponsora i jak odbiera skojarzenie kadry z firmą o takiej żenująco śmiesznej nazwie.
Moim zdaniem przeciętnemu Kowalskiemu to wisi - ważne że wygrali a Robert L. strzelił bramkę.


Jednak gdzieś tam z tyłu głowi czai się zażenowanie, że nie mamy firm pokroju Mercedesa czy Leksusa i jedyne na co stać reprezentację to Blachotrapez.
  

avatar użytkownika
,

Gdyby w miejsce "Blachotrapez" wskoczyła "Grażyna" to co byś powiedział? Wiesz że nazwa "Mercedes" wzięła się od imienia córki pierwszego dealera samochodów Dailmer? A może "Katarzyna" byłaby lepsza? A może "Krystyna"? Albo "Balbina"? Tak - z Babiny polscy kibice powinni być co najmniej tak samo dumni z "z tyłu głowy" jak Niemcy z Mercedesa. I w dodatku łatwiej się wymawia niż "Balachotrapez"...  

,

Nawet jeśli za Blachotrapezem stał syn założyciela i jego słowiańskie imię, to w żaden sposób nie ujmuje szkaradzieństwa tej nazwie.
  

avatar użytkownika
,

Niemcy mówili pewnie to samo o imieniu Mercedes. Domorośli eksperci od namingu być może krytykowali tę nazwę. Wróć - wówczas nie było jeszcze ekspertów od namingu, dlatego Mercedes przeszedł...  

,

Może powinni nazwać się Blachotrapez?

Blachotrapez A classe, rocznik 2015, mały przebieg, benzyniak. Szyberdach i okna elektryczne.
  

avatar użytkownika
,

Blachotrapez, Mercedes. Pierwsze trochę trudniejsze - to fakt. To powód aby polscy kibice się wstydzili?  

,

Nazwałbyś swoją firmę Blachotrapez?
  

avatar użytkownika
,

A Ty nazwałbyś swoją firmę Balbina?  

,

Nazwałbym.
Ale gdyby miała sponsorować reprezentację, wtedy bym utworzył spółkę córkę i nazwałbym ją Balboa.
  

avatar użytkownika
,

Ciekawe że Niemcy nie utworzyli spółki Balboa tylko zadowolili się Mercedesem - i nawet się go nie wstydzą. Dlaczego Balbina Ci nie pasuje? Przecież gładko się wymawia...?  

,

Przemianuj zatem Signs na Balbina.  

avatar użytkownika
,

My jesteśmy zadowoleni z nazwy. Blachotrapez też. Niemcy też. Tylko Ty jesteś stale niezadowolony.  

,

Ja nie jestem niezadowolony z tej nazwy. Nie mam powodu, bo a) nie jest moja, b) nie muszę jej używać w żadnym kontekście.
Ja otwarcie kpię z tego, że ktoś tak nazwał firmę a teraz wyrwał się do sponsoringu.

Odróżniasz jawną kpinę z ********** nazwy od bezpodstawnego niezadowolenia z jej funkcjonowania w dość ambitnym otoczeniu?
  

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764